HIHI Ja 2 cm HAHA.. en dat moet een kindje worden ! Nou na de tijd rijden we meteen door naar ouders en schoonouders, maar ik sms Lindaa wel even dan zegt zij wel even of alles goed was Zijn jullie ook weer uit de spanning .. Dank jullie wel iig voor het duimen en denken
hey iedereen. Ik ben ook weer een keer hier. Hey Pippo, had vanmorgen je berichtje gelezen, wat lief dat je aan mij denkt. Inderdaad wel jammer dat we elkaar hier niet zo vaak meer zien maar ik ben er ook een stuk minder. Sisqa GEFELICITEERD.
ik ook en dattie dan nu ook blijft zitten, 3x mis is wel genoeg vind ik. ben goed misselijk dus dat is een goed tekenen
Ja hoor, enorm moe, en met te werken verbetert het er niet op...al veel de vroege moeten doen...maar ik geraak maar niet uitgerust...loop er op den duur als een zombie bij... Onpasselijk voor en na eten, maar niet moeten overgeven...en erg pijnlijke (.)(.)
Nog wel een beetje onzeker maar het gaat nu wel wat beter, op zich voel ik me wel goed, sinds vandaag staan mijn (.)(.) in brand maarja je moet er iets voor over hebben
Hoef jij nog maar 3 weken te werken? En ga je dan al met verlof, oja dat klopt had ik al een keer gelezen dat je dat geschreven had.