onzeker kan ik me heel erg goed voorstellen, gelukkig gaan er meer zwangerschappen goed dan fout. Ik kon niet eens meer zonder BH en strak hempie slapen, zijwaards hangen ging echt niet... nu nog nergens last van qua (.)(.) ben nu wel erg misselijk. Twijfel ook of ik moet gaan sporten, spinnen en misselijk is niet zo'n goeie combi...
ik heb vorige week al een paar mega domme dingen gedaan dus een collega zit al de hele tijd te zeggen dat ik wel zwanger lijk hahaha
Dat heb ik al wel wat langer dat ik vergeetachtig ben. Een paar jaar geleden was ik een lopende agenda maar nu moet ik echt alles opschrijven.
niks van lola gehoord, maar ik ben er ook niet zo vaak, alleen als hubbie er niet is, anders voelt hij de druk zo als ik veel hier zit...
ik ook! maar probeer mezelf niet gek te maken en symptomen aan te praten, hoop dat ik niet van de zenuwen misselijk ben :S afwachten maar, maar dat is net zo moeilijk :S
Sam meid, ik wil jou morgen veel succes en veel plezier natuurlijk wensen met de echo! Andere dames: hooooiiii! Ikvolg jullie wel hoor, ook al zien jullie mij niet!