comp met de code van de deur. kan die code niet op het paneel indrukken en heb nog een floppybakje over
ja moet de vloertegels zo leggen dat de muis naar het gaat aan de andere kant gaat... dan de muis vangen in dat diskette bakje dan de kamer van de muis donker maken dan heb je 3 tegels die pakken dan de trap omhoog doen de tegels in die drie gaten in de machine.... dan puzzelen met de tegels en dan moet je op een bepaald moment de rat erin zetten aan de rechter kant... maar dat kan alleen als de tegels op een bepaalde lijn zitten... en dan de stoel bewegen en dan gaat de trap naar beneden en dan ben je klaar
ik had de tegels al de rat ook al gevangen de deur zit op slot dus die moet nog open ik zal zien of het lukt!
maare ik ga mijn bedje opzoeken morgen maar verder met dit leuke spelletje bedankt voor het doorgeven van de link vissie *knuf* lekker slapen voor zo
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Met mij niet zo best, ben raar wakker geworden// Heb een hele rare droom gehad zeg maar rustig een nachtmerrie! Ik droomde dat ik weer heel erg last van bloedverlies had, dat ik een echo moest laten doen, die de echoschopiste uiteindelijik niet eens gedaan had en dat vriendlief niet te bereiken was.. Pff toen maakte mannetje me wakker en dacht echt eventjes is dit nu werkelijk gebeurd offe?!?!?! Gelukkig was dit niet zo, maar moest er wel even van bijkomen... Verder niet veel te melden, zo weer aan het werk! Iedereen fijne dag en tot later! Knuffels
Hee Lin,,, Bah,nare dingen zijn dat Hier ook hele nacht gedroomd! Natuurlijk heel veel echos gehad en ze waren allemaal goed Voorbode op vanavond? I hope so.. Nou heb besloten dat ik vandaag maar veel weg moet want wachten dat trek ik niet.. Ben nu al op van de zenuwen.. PFfff... Iedereen fijne dag nog. Liefs SAM
Goedemorgen dames! Hier een licht teleurgesteld meisje. Vanochtend nog een keer getest, en nog steeds negatief... Maar ik wilde persé nog eens testen omdat vandaag de gyn gaat bellen. Dus dan leek het me wel zo handig als ik de meest up-to-date gegevens voor haar heb he... Met een beetje geluk ben ik nog te vroeg met testen (bruinverlies van vorige week zou een innesteling kunnen zijn geweest) maar ik ben best pessimistisch nu. Maar goed. We wachten af. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen...
Hee meisje wat vervelend ja die onzekerheid Maar wie weet test je te vroeg en ben je gewoon wel zwanger en als het niet zo is hoop ik dat je snel ongi word zodat je door kan na de volgende ronde