Ik slik nu die Etos Zwanger worden tabletten en ik heb het gevoel dat die mij energie geven. Zit nl. van allerlei vitamines in. Bij mij is het bloed na de curretage ook nog eens gecontroleerd op LH, daar deden ze speciaal nog een prikactie (hahaha) voor.. Dus mss moet je toch er ff een prikje aan wagen meid!
Jemig meiden, jullie hebben wat afgekletst zeg! Latoya, je angst is heel begrijpelijk hoor. Wanneer het al een keer is misgegaan is die angst voor herhaling zo extreem aanwezig. Continue op seintjes letten van je lichaam, broekloeren, bleeeh. Je gaf aan, dat het eigenlijk je NOD nog niet is. Wanneer je na je NOD nog een keertje test, zul je zien, dat die streep al een stuk duidelijker is meid. En je weet het he? Een streep is een streep. Ik kan je wel zeggen dat je het 'gewoon' even een paar daagjes van je af moet zetten, maar weet vanuit eigen ervaring dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Hou je goed meid! Sann, van harte GEFELICITEERD, gelukkig nog weer iemand in het roze. Dat er maar weer velen mogen volgen. Sam, vervelend dat je nog steeds zo moe bent. Zou je gebrek aan energie niet kunnen komen vanwege alle emoties rondom je MK? En alle stress rondom het al dan niet zwanger worden? Ik herken dat wel. Heb er zelf ook last van. Alle emoties rondom zwanger raken, de angst voor een MK, het verdriet daaromheen kosten vreselijk veel energie.
ELLEN: LH is wat anders dan HB hoor Ja die etos zwanger worden dingen, ga ik denk ik niet naar binnen krijgen. Ben helemaal geen slik wonder..en dan ook nog eens 2 op een dag. Dat wordt niets! Andijvie eten we al wekelijks JAMMIE.. Spinazie bijna nooit. Houdt vriendlief niet zo van
HEY INEZ. Ik had dit ook al voordat ik uberhaubt met de pil stopte. Dus daar ligt het niet aan. Tuurlijk heeft dit wel z'n impact gehad en heb ook wel m'n betere dagen nu. Maar het is vandaag weer hopeloos.. Voel het meteen wel als ik van bed kom, hoe de dag gaat verlopen. Meteen wakker, dan is het goed. Anders dus niet..
ja van bloedarmoede kun je ook echt beroerd worden weet ik uit ervaring,dus ijzer is geen slecht idee,...of gewoon een pot centrum halen,zit alles in
ik heb gelukkig nooit geen klachten gehad toen ik de pil gebruikte en ik voel me ook niks anders nu ik de pil niet meer neem... gelukkig maar...jammer voor de dames die daar wel erg last van hebben
HB= hemoglobine. Hemoglobine is het pigment of de kleurstof in je rode bloedlichaampjes. Dit pigment zorgt voor het transport van zuurstof in je lichaam, van je longen naar de verschillende organen en weefsels. De stof hemoglobine bestaat voor een groot deel uit ijzer. Om je hemoglobinegehalte vast te stellen, wordt er gekeken hoeveel rode bloedlichaampjes er in je bloed zitten. Bij een te laag hemoglobinegehalte heb je last van bloedarmoede. Er is dan te weinig hemoglobine in je bloed aanwezig om de zuurstof naar al je cellen te vervoeren.
Lies.. ligt ook niet aan dat ik met de pil ben gestopt hoor Het enige wat ik zonder pil heb, is veel meer zin Dat is ook een reden dat ik nog niet weet of ik er wel weer aan wil beginnen als er ooit een beebje is. Ach misschien moet ik weer eens bloed laten prikken. Maar dan moet ik wel eerst naar de huisarts. En die vent is niet mijn vriend. Als je na 3 weken giga nekklachten eindelijk eens naar de huisarts gaat omdat ik zo'n pijn had en er dan wordt gevraagd; wat denk je dat ik er aan kan doen.. En als je een mk aan het krijgen bent en dan belt (hij doet ook verloskunde ernaast) zegt hij ; wat denk je zelf.. Ja zo had ik ook arts kunnen worden .. Jammer dat mijn verloskundige toen niet opnam, maar goed.. Ben geen doktervlieger en als ze dan met zulke vragen komen..ja dan kan je mij niet kwader krijgen Als ik daar elke week zat, ja dan kan ik me voorstellen dat hij een hekel aan me krijgt. Maar de keren dat ik bij hem ben geweest in 10 jaar kan ik wel op 1 hand tellen. Dus! kortom een L*L
meid geweldig, wat moet ik zonder jou! Als je maar niet te moe bent om te klussen. Ik was tijdens mijn zwangerschap zoooooooo moe niet normaal meer. Heb ook het gevoel dat dat pas sinds 2 weken uit mijn lijf is hoor die vermoeidheid. Ik heb trouwens nog steeds last van rommelende darmen... ik weet niet waar die nog mee bezig zijn...
Goh sam,, dat klinkt echt niet goed zeg... als ik zo'n arts zou hebben... met zulke antwoorden enzo.. denk ik niet dat ik voor mezelf insta haha.. haalt ie je niet et bloed onder je nagels vandaan?
Ja echt wel! Ik heb al gezegd.. Als hij komt met de bevalling, dan houd ik het net zolang tegen totdat mn verloskundige dienst heeft ..HAHA.. Ellen.. Daarom lig ik nu ook even op de bank Al ga ik zo maar weer omhoog. Moet me nog omkleden en rond half 5 word ik opgehaald. Hoop dat we wat op tijd thuis zijn, want inderdaad er moet geklust worden ! Tijdens mijn zwangerschap was ik nog moeier dan nu. Moet je nagaan... Die rommelende darmen? Gaan vast weer terug naar de oude plaats ofzo.. Of misschien heb je honger
haha, sorry hoor lach je niet uit maar toe Tegenwoordig kun je trouwens zonder verwijzing naar de fysio hoor dus hoeft niet meer via huisarts. Ik heb een vriend die is ha in opleiding. Daar had ik ook eens een discussie mee over het : "wat dacht u zelf" vraagstuk... Ze leren dat gewoon om mensen aan het praten te krijgen, tegenwoordig zit iedereen op internet en heeft al een gedachte bij wat ze denken te hebben dat willen ze dan graag weten. ik moet dat ook niet hoor. Als ik wist wat ik had ging ik wel meteen naar de apotheek.
Ja dat weet ik! Daarom heb ik me ook maar aanvullend verzekerd. Maar met de nek en rugklachten is het spontaan heel veel beter geworden. Komt ook omdat we een nieuwe matras hebben denk ik! Dat is ook wel zo, met dat internet en bij sommige mensen mogen ze het ook best wel vragen, als ze er toch al dagelijks zitten.. Maar als je er nooit komt.. GRRR! Nou ja.. Hopeloos.. Ik zal mezelf even oprapen..HAHA