Heb vanochtend knallende ruzie gehad met mijn vriend... Stuurt hij mij net een bericht... Ja ik denk dat je maar beter weer met de pil kunt beginnen want zo wil ik geen kind van jou... Zo gemeen om mij pijn proberen te doen met hetgeen wat ik het graagste wil...
Oo schat dat is echt heel gemeen! Maar mannen kunnen echt heel gemeen zijn je vriend is echt niet de enige..maar om dit erbij te halen is wel heel gemeen van hem. Als je ff wilt praten mag je me wel een pb sturen of me toevoegen op msn. Maak je maar niet zo druk ik weet het is heel moeilijk maar het heeft geen zin Knuffel!
ik geloof dat ik erg gekwetst zou zijn na zo'n opmerking das iets waar je op het moment toch veel mee bezig bent, zwanger worden. maar ik weet als je boos bent zeg je soms dingen die je niet meent, maar er wel zo uit floepen. hoop dat jullie het snel weer goed kunnen maken met elkaar.
Ik weet het niet... Ik zit er echt mee... En vooral omdat ik in januari pas die miskraam heb gehad... Toen ik die opmerking naar mijn hoofd kreeg geslingerd toen zakte echt alle moed die ik net een maand weer had opgebouwd me in de schoenen...
Knuffel terug... Ik denk nu echt waar doe ik het dan allemaal voor... Stel je voor dat ik nu weer zwanger zou zijn... Nou lekkere situatie dan... Ik zit nu met gemengde gevoelens op het wachtbankje...
ik kwam even mee lezen maar zal als ik jouw was even heel goed met je vriend haan praten... kijk is heel erg wat hij zegt maar als je ruzie hebt zeg je soms wel eens dingen waar je later een hoop spijt van heb... misschien heeft hij het ook wel.. meis snap dat het heel klote is voor je... dus ik kan je niet maar wel een hele dikke knuffel van mij!
Wat lief... Een hele dikke knuffel terug... Ja ik weet het allemaal niet... Blijkbaar heeft hij er zelf de hele dag over nagedacht want we hebben de ruzie vanochtend al gehad en zijn berichtje kreeg ik net pas, maar ik vind het ook zo kinderlijk dat hij zoiets via sms laat weten... Ik weet niet... Het voelt gewoon kl*te...
Misschien heeft God gezien dat hij het kindje niet echt wilde en heeft hij het daarom in eerste instant toen al van me afgenomen... Voel me nu echt heel leeg van binnen en weet niet meer wat ik moet denken...
praat het uit, maak het goed! want jij zit je nu kl*te te voelen, terwijl hij het misschien wel niet zo heeft bedoelt. ik ga zo weg. zwemmen....
Ik heb nu eigenlijk helemaal geen zin om met hem te praten want dan barst ik in huilen uit dat weet ik nu al en dat plezier gun ik hem niet... Tranen prikken nu al laat staan dan... Zwem ze zometeen Jootje en bedankt voor je lieve woordjes...