he thura, ik ken het heb vandaag ook zo'n ultra test gedaan en die was negatief. hoop eigenlijk dat ik wel zwanger ben maar gewoon nog te weinig hcg hebt aangemaakt, want zo'n ultratest moet zes dagen voor de nod kunnen. dus ik weet hoe je je voelt. Maar hou vol! Kus
Sorry maar ik heb gehoord dat 6 dagen veelste vroeg is..heb er geen verstand van hoor haha maar misschien kun je beter 2 dagen voor nod proberen natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie lekker zwanger zijn!
nee, ik ga niet testen voor mijn NOD. Da's vragen om problemen. Óf je bent zwanger maar je ziet het niet, dus ga je door met nagelbijten en slecht slapen tot je NOD en dan doe je er nog één. Óf je bent wel zwanger, maar er gaat met de innesteling iets mis en je wordt alsnog ongesteld. Ook niet zo leuk. Het kan natuurlijk dat ik nu al hartstikke positief test en dat vervolgens ook blijf. Maar liever drie dagen onzekerheid dan jankend op de bank omdat ik weer een miskraam heb. Dan weet ik het liever niet.
heb je ook gelijk in thura hoor. Maar iemand attendeerde mij op die tests dus wilde het eigenlijk niet doen, maar een stemmetje inl mij zei waarom niet... dus heb ik het toch gedaan. Maar nu ga ik gewoon tot maandag wachten. toen ik zwanger was trouwens had ik eenh dag voor mijn nod getest en toen was hij positief, maar nu wacht ik het maar af tot maandag
Dankjewel Marieke... Hij is nog steeds niet naar huis gekomen.. Betwijfel eigenlijk ook of dat nog gaat gebeuren... In ieder geval heel erg bedankt voor je berichtje... Dikke knuffel...
Ja... Maar hij heeft er wel lang over nagedacht dus ik ben bang dat hij het meent.... Maar ik ga er wel voor zorgen dat hij hier spijt van krijgt... Vraag me nu alleen af van STEL dat het deze ronde raak is... Wat moet ik dan doen... In ieder geval heel erg bedankt voor je berichtje... Hele dikke knuffel!
jah was even met iets anders bezig om me gedachten op iets anders te krijgen maar het lukt niet echt...
Dankjewel Ischa... Voel me echt weer in dat diepe donkere gat vallen waar ik net weer uitgekropen was...
Nog steeds behoorlijk onzeker Maar verder gaat het wel goed, krijg steeds meer kwaaltjes . En hoe gaat het hier, niet echt druk.
Ja echt om een klein rotdingetje... Heel raar... Toen ik zwanger was hadden we constant zulke ruzies... net of hij het erom deed... Ik smeekte hem elke keer om geen ruzie te maken omdat ik stress wilde vermijden tijdens de zwangerschap en toen kreeg ik een miskraam... Toen we vandaag die ruzie kregen moest ik meteen aan dat denken en toen stuurde hij in de avond dat berichtje...