Hoop voor je dat je je snel iets zekerder voelt! Hier een beetje een dip..zou bijna bevallen dus soms heb ik ff me momentjes
Misschien is het verstandig om eens heel goed over je relatie na te denken meid want dit zijn echt geen leuke dingen.
We hebben samen veel meegemaakt... En we zijn al een lange tijd bij elkaar... Maar dit was gewoon onder de gordel...
ja dat wil ik zelf ook wel doen... Maar als ik nu al denk aan watvoor emoties dat gaat veroorzaken, dan ga ik liever lekker vroeg op een oor liggen en kijk ik er morgen met een frisse blik tegenaan...
Mijn gevoel zegt even niets op dit moment... Ben alleen heel verdrietig... Ik weet niet... Het lijkt alsof de tijd gewoon even stil staat en het er allemaal niet toe doet...
Misschien is dat ook het beste om dadelijk naar bed te gaan en te proberen om te gaan slapen en dan morgen samen praten. Weet je wel waar hij naar toe is?
Hmmm dames.. Heeft Lin niets laten horen? Nou hier heel goed nieuws ! Zag er super goed uit! Was 1 dag verder dan gedacht. 8 weken en 6 dagen Helemaal geweldig dus Hartje ging lekker te keer .. Over 4 weken mag ik weer voor een echo