Ik betwijfel het... Het is al half twaalf geweest... Denk niet dat hij vandaag nog thuiskomt.... Hoe gaat het met jou...? Aan de klus vanaaf....?
Nou lekker weet je wel waar die slaapt dan? nee mijn ei is al geweest en mijn hoofdpijn is net wat afgezakt dus nu maar ff niet...
Goedemorgen meiden! Ik hoorde gister dat het bij sam super is gegaan de echo! het hartje liep zelfs op een dag voor qua groei! Ik zou het jullie gister al vertellen, maar lag om 7 uur al plat met hoofdpijn! Dus sam hier nog een xtje: SUPER GEFELICITEERD MEIS, EN NU GENIETEN! (weet niet of ze het al bekend had gemaakt op het topic, maar ik had het beloofd dus vandaar dat ik het (nog een xtje) zeg!)
Goedemorgen iedereen. Ja gelukkig had Sam het bekend gemaakt anders had ik vannacht denk ik niet kunnen slapen . Dat is minder Linda, ik hoop dat je hoofdpijn nu weg is. Voor mij nog maar 8 dagen, het aftellen is ook begonnen. Nou lekker een half dagje werken, heb gister eigenlijk al het werk al afgemaakt dus vandaag iets minder druk. Selina ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat je vriend thuis gekomen is. Fijne dag iedereen en tot straks.
Goeiemorgen allemaal! Ik heb zo ontzettend super lekker geslapen! Ik werd om half 5 wel wakker om te gaan plassen, maar dat was alles! De twee nachten hiervoor was ik vanaf een uur of 3 steeds wakker, dan lag ik een half uur te draaien en viel ik weer een beetje in slaap, om dan even later wéér wakker te worden. Maar vannacht was ik denk ik zó moe dat ik als een roosje heb liggen tukken. nog twee dagen... duurt lang.
Goeiemorgen! Zometeen sollicitatie gesprek \/ En vanmiddag de gyn bellen want heb een bijwerking van die kuur :x overal jeuk bah Verder geen nieuws
Heel veel succes, Lovely. Wat voor baan is het? En jeuk? Bah. Ik zou iig een busje mentholpoeder kopen, dat kan geen kwaad en helpt altijd een beetje.
Dankjewel! Receptioniste/telefoniste en licht administratief werk dus dat lijkt me helemaal super leuk! Ja dat ga ik straks maar ff halen want dit is niet uit te houden zo het is ook net of het steeds meer word bah Mooi dat je zo lekker geslapen hebt ja
gek he, hoe je daar zo blij mee zijn kunt. Hee, nou doet ie het weer! Ik heb een prikboobie, als ik het ook maar een beetje koud krijg gaat mijn linkertepel prikken... Ik word knettergek van mijn lijf, het is heel moeilijk om niet te gaan zitten hopen en denken als je lijf allerlei signalen geeft. die natuurlijk ook van heel andere dingen kunnen komen...
Aah bah vervelend ja! Ja je wilt niks denken als je wat voelt maar het gaat toch vanzelf ik bedoel als je iets voelt denk je toch hmmm zwanger? Gaat denk ik vanzelf. Ik hoop in ieder geval dat het raak voor je is!
Jaa half 11 pas haha maar ik moet eerst rond half 10 langs mijn zus dus ik dacht sta gelijk op met mn man kan ik zo nog ff hier beetje opruimen niet dat het echt nodig is maar dan hoef ik vanmiddag lekker niks meer te doen! Jaa ik heb zo'n pak een zwarte met lichte witte strepen dus die trek ik weer uit de kast. Die had ik voor mn vorige baan dus die valt nu ook vast goed in de smaak! Normaal heb ik zoiets nooit aan maar denk dat wel meer mensen dat hebben
Ik zit helemaal onder de uitslag allemaal rode vlekken/bulten over mijn hele lichaam bijna pff wil ik de gyn bellen kan ik ze pas vanaf 08:30 bereiken
goeiemorgen, Vanmorgen weer getempt zoals gewoonlijk, alleen kreeg ik een lage temp en vond het raar aangezien ik mn ei rond de 12ste zou gehad hebben. Ging ik een half uur later plassen, had ik wat rozerig... Denk dat de russen een verrassingsaanval gepland hebben Dan heb ik liever dat ze maar snel afkomen. Afwachten maar wat er gebeurt...
Anneke, heb je normaal altijd langere cyclussen? ik ben echt ent een klok, alles altijd precies op tijd, na 14 dagen eisprong, na 28 dagen menstruatie. Handig. ik ga maar eens iets eten. Heb geen trek in brood maar een mens kan neit leven van lucht.
hey Thura, toch iemand hier... ik heb altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen. Na mn MK wat langer. Mn temp steeg 13 feb dus dacht ik mn eisprong op 12 feb. Vanmorgen was die terug lager en denk dat de russen afkomen.. wel snel na mn eisprong (8 dagen maar?) Teleurstelling zucht.. zit er mee maar weet dat het belachelijk klinkt voor mensen die langer bezig zijn. Ach ja.. Heb je dat nog al gehad dat je geen trek had in brood ofzo?
anneke, ik wil je niet dood maken met een blije mus, maar het kan een innestelingsbloeding zijn, toch? Of is er geen kans dat je zwanger bent?
ik benniet zo'n broodeter, nooit goed in geweest. Maar ik heb wel de laatste dagen dat ik echt nergens zin in heb. Normaal kan ik heel erg genieten van eten, maar nu is het gewoon voer.