Bij innesteling zou je temp iets stijgen (niet altijd), als die daalt betekent het een daling van progesteron en dus zeker niet zwanger. Gewoon wachten op de russen.. nu ik ze door heb durven ze niet afkomen Voel je je beter Thura? Je had een dipje een paar dagen geleden...
ik hoop het zo. Mijn dipje is beter, ik denk iig niet meer dat ik alle nare aandoeningen uit het gynacologisch handboek heb. Ik denk ook wel dat het raak is, maar dat mag ik dan ook weer niet denken van mezelf. En als het wel zo is, begint er een hele spannende periode... bleh. Ik ga maar weer een beetje aan het werk. Dat schijnt ook te moeten.
hee meis, geeft niet hoor. Ik ben niet zo'n held in het updaten vand e lijst, dat laat ik aan anderen over. Verder wel alles goed met je?
ha, zo zie je niemand, zo is iedereen er! ik kan ook bijna niet wachten met testen! Maar ik doe het wel.
dat zeg ik altijd! Ik zie dan ook helemaal voor me hoe iemand een ander probeert te slaan met een lachende mus. Langzaam prikt de mus allemaal gaatjes in iemand, onderwijl knetterhard giechelend... Sorry, ik ben soms nogal van het absurde.
haha okee ja had dat in je posten wel een beetje door je hebt soms leuke toevoegingen in je posts maar dacht dus dat je die 2 woorden per ongeluk had omgedraaid