denk het. Ik ben bioloog, heb biologie gestudeerd aan de universiteit van groningen. hmmz,ik maakte net een grappige tikfout. "aan de universiteut... " je snapt wel wat ik daar heb zitten doen. Wat doe jij zo de hele dag, al filiaalbeherend?
leiding geven, bestellen, planningen maken.... haha universiteut ja dat wil daar wel in grunn Wat doe/kan jij allemaal als bioloog?
ik werk bij de overheid, ik bekijk geplande werkzaamheden in de kustzone van Nederland, en geef dan advies over de natuurwaarden die daarmee gemoeid zijn. Ik vertel dan bijvoorbeeld dat ze niet in het broedseizoend ar moeten werken, omdat ze dan een groep broedvogels verstoren, aangezien dat wettelijk niet is toegestaan. Zulke dingen
woon je in de buurt dan? Groningen is erg leuk, al zeg ik het zelf. Maar ik ben wel inmiddels verhuisd naar een plaats waar ik een uhuis met tuin enzo kon betalen.
Ja de andere kant van het noorden... maar idd hier hetzelfde in de stad is het een stuk duurder al hebben we nog niet te klagen als je kijkt naar wat een gewoon rijtjeshuis kost in het zuiden... betalen ze het dubbele... en voor dat geld heb je hier een leuk nieuw bouw huis
http://www.albartus.com/motas/ zeer verslavend 19 levels je meot door middel van puzzelen en dingen zoeken uit de kamer komen...