sisqa, jeetje meis wat vervelend allemaal! Hou moed! en anders als je het niet vetrouwd toch maar even naar het ZH of HA? *dikke knuf*
Heyyy meiden, kom weer ff blieken... Yép.... ik was twee weken over tijd... 8 dagen over tijd en een nega test, 14 dagen over tijd en een posi test.... Ik hoop dit natuurlijk voor jou ook, al moet je je er natuurlijk niet te veel op vast pinnen..... Maar ik duim voor je meis!
De krampen zijn opgehouden Gulukkig. Ga me nu maar even ergens anders mee bezig houden anders maak ik mezelf nog gek. Even lekker internetten.
Ik heb net nog een test gedaan van een ander merk. Die was helemaal negatief. Zou het dan toch door mijn vorige zwangerschap komen dat die andere testen positief waren? Vind het zo raar allemaal. Misschien moet ik maar van de lijst gehaald worden (sorry voor de moeite) want dit is niks zo Ik wacht gewoon de echo af van 10 maart, en vanaf dan zien we wel verder. Jootje kuffel terug
Hmm Sisqa. Vervelend allemaal.. Natuurlijk hoop ik dat je dit niet weer mee hoeft te maken.. Maar mag ik je een tip geven? Als je ooit weer een mk krijgt, test dan een week of 2 weken daarna even om te kijken of ie weer negatief is. Want in dat geval weet je tenminste zeker dat het om een nieuwe zw. schap gaat als je posi test! Maar vanaf hier een dikke knuffel hoor! LIEFS SAM
Bleeeeeh! Ik heb toen ik nog op school zat bij een call-center gewerkt, dat was ook vaak tot die tijd. En een paar jaar bij een bakker, en dan draaide ik de koopavond. En die koopavond doen ze trouwens niet eens meer nu, zo rustig was het altijd! Dus dat was ook echt je tijd uitzitten jaa.....
hiier is het meestal wel druk op de koopavond.. dus gaat wel lekker snel... maar ben nu alleen erg moe ben ook al on 8.30 begonnen