hahahahahahhahhaahaha zo zo! Nou het is bij mij alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gehaald... Het wordt weer tijd zie ik
nou dat weet ik dus niet. heb met mijn nachtdiensten wel zo'n beetje getempt na het aantal uren wat ik normaal slaap. (na 6 uurtjes slapen ongeveer) maar weet niet of die temp dan reeel is. ik heb de laatste 2 dagen temp verhoging. temp morgen weer op het normale tijdstip en dan zie ik wel of het dan nog hoog is.
idd soms heb ik ineens dat ik veel in 1x koop en ik kan ook tijden niks kopen ik vind dat ik het opzich wel netjes doe als ik sommige verhalen lees van wat mensen uit kunnen geven aan kleding alleen al...
maar hij geeft nog geen rood kruis aan? in het topic bij tempkaartjes heb ik de mijne staan... als die klopt dan heb ik cyclus van 29 dagen...
ik ben niet echt van de merkkleding, als het maar goed zit en leuk staat vind het zonde om heel veel geld uit te geven aan kleding. ik geef meer uit aan leuke dingetjes voor in huis
ik ook niet als het maar goed zit en mooi eruit ziet... heb wel wat kleding van esprit en die trui van gister is van villa en dan nog wat mexx maar ook wel merkloos spul...
heb je ook van je afscheiding ingevuld? want heb ik wel gedaan en weet niet of ik anders wel kruis had gehad...
haha als ik ooit in den haag kom zal ik aan je denken ben ik nog nooit geweest... naja het station dan wel omdat ik toen pech had met de auto