Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    neem aan dat ze met ma bedoelen missed abortion dus hodt het zlefde in
    alleen dit is ziekenhuis term

2. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    ok, duidelijk!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Een missed abortion is dat het vruchtje niet meer leeft, maar dat je niet direct gaat bloeden. Bij mij is het vruchtje 3 weken blijven zitten, terwijl ik nog dacht dat ik zwanger was..... Uiteindelijk krijg je dan wel een miskraam, maar het is dus al eerder mis gegaan... Tenminste, dat begrijp ik er van.... 8)

Het gaat wel hard hier, met het aantal dames... Ik moest bijna 15 pagina's bijlezen.... ;) Mijn gyn zei dat 1 op de 6 zwangerschappen in een miskraam eindigt... Veel he? Het is gewoon triest.

Oh ja, Bahar en Assie: van harte gefeliciteerd! Probeer er van te genieten, we gaan er gewoon van uit dat alles goed gaat! :D

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben eindelijk niet meer ongesteld. Het duurde nu wel erg lang. Ruim 6 dagen...pfff. En m'n cyclus is korter geworden. Zoals ie was voor de miskraam, 29 dagen. Daar ben ik wel blij mee, dan gaan de maanden tenminste wat sneller.... We hebben voor volgend weekend een hotelletje geboekt. Toevallig net in de vruchtbare periode... ;) De vorige keer heeft het geholpen, misschien nu ook wel weer! :D

@ Lola: ik hoop echt voor je dat het gewoon een bloeding is en dat je over 3 weken een mooie echo hebt.
    @ Caruli: wat lief dat je ons steunt. Je hebt het zelf al zo moeilijk. Echt heel veel sterkte!

@ de rest van de dames: hopelijk worden augustus en september onze maanden! :D :D

Liefs Marije

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Luna denk ik! ;)

Missed abortion is idd dat het kindje niet meer leeft, maar dat het kindje wel blijft zitten!
    Ik heb zelfs helemaal geen bloeding gehad!

5. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest. Voornamelijk ook omdat ik nog helemaal geen ongi tekens heb.
    Helaas negatief. Even afwachten dus maar.

Ik heb ook een MA gehad. Ik kwam er achter bij de VK. De volgende dag bij de gyn kreeg ik de keus. Spontaan of curretage. Ik heb voor het laatste gekozen. Het kindje bleef twee weken zitten terwijl het niet meer leefde, dus had ik ook niet de hoop dat het snel zou komen.
    Ik had op dat moment niet de rust om daarop te wachten. (was net een week daarvoor ontslagen)

6. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    goeiemorgen

Hier ben ik weer eventjes.

Moet vandaag voor de 3x naar de gyn om te kijen of alles schoon is.
    Zit best wel in de stress als het nu nog niet schoon is weet ik niet wat ze gaan doen.
    waarschijnlijk toch curratage anders blijf ik er meer rond lopen.
    Is nu al ruim maand geleden en we willen het liefst toch een kleine beeb.

@Marun balen maar wie weet als je een paar daagjes wacht. ik ga voor je duimen. En wat erg dat je alles tegelijk kreeg je ontslag hoop voor je dat je nu weer een leuke baan hebt?

@caruli: Ik vind het knap hoor dat je ook nog aan ons kunt denken terwijl je zelf zo iets vershcrikkelijks heb meegemaakt. heel veel sterkte in ieder geval!

@princes: ik weet hoe het voelt die gedachte als je te horen krijgt dat er weer iemand zwanger is. heb het zelf ook een nicht van mijn vriend is rond de datum uitgerekend dat ik ook als alles goed gegaan zou zijn ook zou moeten bevallen. toen ik dat hoorde dachrt ik ook waarom zij wel en ik niet. vooral nu ze zo loopt te zeuren dat ze zo misselijk is. dan denk ik was ik dat maar. misschien een hele verkeerde gedachte natuurlijk gung ik het haar.

@marije daar gaan we wel vanuit dat augustus en september onze maanden worden positief blijven.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oh God, ik kiom er nu pas achter wat het verschil is tussen ma en mk. Nou dat had ik ook zeker een MA. Dat kun je wel zien aan mijn banner.

xxx Joyce

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    LOLA1982:Dank je wel hoor,jij ook veel sterkte na je MA!
    Ik hoop ook voor jullie dat je weer snel zwanger mag zijn!
    Succes.. :thumright

HUMMEL:Jij ook dank je wel!
    Ook veel succes en hoop ook voor jullie dat het snel RAAK mag zijn. :thumup:

CASEDY:Veel succes vandaag,hoop dat alles goed en schoon is voor je zodat je ook weer gauw kan beginnen met klussen voor een beeb!
    Good luck!

Ik vind het wel spannend zo zeg,met zijn allen proberen zwanger te raken.Ikzelf weet niet goed wanneer het nu de goede timing is zeg maar,omdat ik nog niet ongie ben geweest :rolleyes:
    Ben dus wel al bij ha geweest,moest een zw test doen en helaas :cry: ,niet zwanger,nu moet ik zo mijn urine weg gaan brengen,maak me toch wel beetje zorgen,ik heb na de bevalling en curretage geen onderzoek meer gehad,is dit gebruikelijk?
    Ben zo bang dat er iets mis is,volgens mij voel ik mijn eierstokken?
    Nou dan ga ik maar ff mijn urine weg brengen
    Dames nogmaals allemaal heel veel succes!
    Liefs D...x

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    FF een update

ik ben net bij ha geweest, heeft een verwijsbrief
    gegeven voor ziekenhuis daar moet ik om half 12
    zijn.....
    Misschien toch een curretage

Jullie horen later meer...

LIEFS nony

10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Wat fijn om te zien dat er al dames in het roze staan. Dat willen we natuurlijk allemaal!
    Voor sommige komt de nod al erg dichtbij! Ik duim voor jullie meiden!

Moet zelf nog lang wachten, ongi is nog aanwezig. Hoop dat het morgen klaar is.

Gr Droom

11. Niet meer actief

Hey lady's

Ben ik weer even ....voel me na mn MK goed lichaamlijk dan geestelijk gaat het ook weer goed
    denk dat ik inmiddels mn eisprong heb gehad aan mn (.)(.) te voelen dus is het weer afwachten geblazen ......

heb weer goeie pendels btw had in juli ook goeie pendels want zijn uitgekomen helaas geeindigd in een MK

had gisteren een klein drupje bloed in mn inleg kruisje wat dat is geweest zou het niet weten ....
    heb nu wel last van mn onderrug sinds vandaag heb 03 mijn volgende NOD wie weet komt ie niet ahahhaha

ben ik weer met mijn positieve instelling he maar ja hoop en geloof doet wonderen zeggen ze

su6 iedereen we krijgen allemaal weer een positieve test in handen hoor let maar op

liefs kaley

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nony wat spannend, ik hoop voor je dat het niet nodig is!

En Kaley, fijn toch dat je zo posi bent.. ik zelf ook het is nog maar kort geleden maar ik ben gewoon uberhaupt al zo blij dat het mogelijk is (was altijd bang van niet) dat ik denk vorige keer was het de 4e maand raak het zal nu toch vast niet veel langer duren..

Grappig trouwens dat je over die pendels begint.. ik heb net gekeken wat ik nog had staan.. zie onderschrift.. hopenlijk komt er wat uit.. de 1e was juist en idd bij mij ook een mk..

13. Niet meer actief

hey bruidje

hahahaha ja aan mijn pendels zal het niet liggen heb elke maand kans zo te zien
    dus word klussen hihi niet dat ik dat heel erg vind hoor is een leuke bezigheid ook en voor goed doel

in juli zwanger en had ook een blaasontsteking
    je moet maar zo denken hoop geloof en vertrouwen zijn onze sterke punten nu het geloof in je eigen lichaam is het belangrijkste ........
    sommige noemen het eigenwijs maar als je dat woord splitst krijg je

EIGEN: geloof in je lichaam want geen ander kent het zo goed als jezelf eigen geloof gaat boven alles wat eronder zit

WIJS: de wijsheid zit nog altijd hoger als ons zelf er is een sterkere kracht daarboven dan wat dan ook maar de wijsheid wil ook zeggen dat we zelf heel goed weten waar we mee bezig zijn en leren van die wijsheid

en zoals iemand eens tegen me zei"
    je word pas zwanger als er een zieltje voor je klaar staat en als je lichaam er helemaal klaar voor is dan pas word je geduld en wachten beloond

liefs kaley

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :oops: :oops: Ja, die bedoelde ik..... beetje dom....

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nou heb net een echo gehad en het zag er
    allemmal schon uit en er lagen een heleboel
    eitjes te wachten, ze zei dat ik binnen 2 weken
    ongi moest worden, en dan kunnen we er weer
    voor.
    Nog wel ff bloed laten prikken ivm posi test maandag
    en als er nog hcg was dan moet ik blijven prikken tot het
    weg is....

Gelukkig is het dus goed afgelopen...

Ik ga nu werken

LIEFS nony

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Mooie woorden Kaley, ben ik met je eens!

Wat fijn Nony, dat scheelt weer in ieder geval!

Weten jullie misschien wanneer je eerste dag van je menstruatie nu weer is.. Ik begon zelf op maandag een klein beetje roodverlies te krijgen en in de nacht van di op wo miskraam gestart.. is nu woensdag mijn eerste dag of maandag?

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ben thuis van m'n eerste werkdag terug. Deed deugd, echt, pffffffffffffff.

Straks weer naar het ziekenhuis maar ben bekaf

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ondanks dat ik eht hier super
    gezellig vind ga ik weer ff een beetje
    afstand nemen, deed ik vorige keer ook
    en tata .....zwanger!
    Dus totdat ik weer ongi ben en wacht op nod
    zien jullie mij veel minder....
    Iedereen heel veel succes en ik duim
    voor heel veel zwangere namen.... ;)

LIEFS nony

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoop dat het werkt Nony! Tot de roze banner meis!

20. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi meiden,

Nou ben net terug van de gyn.
    En eindelijk is er weer eens goed nieuws.
    Ik ben helemaal SCHOON!

De week begon al goed voor me heb een nieuwe baan.
    en nu dit nieuws.
    Ik voel dat het helemaal goed gaat komen :D

@nony we zitten nu in het zelfde schuitje en net wat je zei misschien helpt een beetje afstand houden van het forum wel zat ik net ook over te denken in de auto.

iedereen in ieder geval een heel vruchtbaar augustus en september toegewenst.!

Deel Deze Pagina