Knuffel terug... Snap ook niet waar het vandaan komt... Sinds ik die miskraam heb gehad ben ik zo emotioneel... Vooral de laatste dagen...
maar ik ken dat ook wel hoor maar ik heb ook geen ouders meer en dan word je toch geregeld geconfronteerd met situaties
weet de naam niet maar was op rtl 5 2 stiefkinderen die het hun aankomende stiefvader lastig maken door allemaal dingen uit te halen... en uiteindelijk komt het toch goed en willen ze hem wle als stiefvader
dat wil wel als het een heel gelukkig einde is.. heb ik ook wel eens. moet ik janken omdat het zo mooi is!
ik kan me ook heel erg inleven in films daarom hou ik ook niet van science fiction en kabouter films...
haha nee dat nou ook weer niet want dan slaap ik niet ben een bang schaap... ik vind oorlog komedie waargebeurd...
heb ik ook een gloeiende hekel aan... en idd psycho vind ik ook wel leuk maar zoals sixth sense vond ik ook geweldig misschien wat tegenstrijdig want die is ook eng maar dat is toch net iets anders eng...
snap wat je bedoelt is inderdaad geen horror maar toch wel een beetje scary. sixth sense was idd goed!
ja en welke film ik nooit weer vergeet dat was dan zogenaamd waar gebeurd met geesten in het bos en dan ging die camera zo op en neer pff toen heel stoer gekeken met vriendinnen nou we konden allemaal neit meer slapen... hoe heette die film ook alweer...