Nou vanoctemd weer een test gedaan, en het staat er weer hoor.. Zwanger, wel raar een banner die op 3 weken en een paar dagen staat, en mega zenuwachtig, maar ja dat zal ook nog wel even duren... Begin et wel te geloven trouwens Jooze
Jippie Jooze, gefeliciteerd meid! Geniet er van, en dat nu alles maar lekker van een leien dakje mag gaan!
Jooze GEFELICITEERD meid, had het gisteren al een keer gedaan maar nu nog een keer. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, hoe stom kun je zijn . Stel nou dat ik weer een missed abortion zou hebben zou dan het 2e streepje ook minder zichtbaar worden? Dat is niet het geval hoor. Maar hoe dichter het bij donderdag komt hoe onzekerder ik word, ben zo bang om het nog een keer mee te maken. En mijn vriend kan helaas niet mee
Dank jullie voor de felicitaties! Enne Ischa lijkt me vreselijk alleen nar de echo te moeten.. Kan je niet een vriendin of je moeder ofzo meenemen. Dan sta je er niet alleen voor! Succes allemaal!
Mijn ouders en vriendinnen wonen een uur rijden hier vandaan dus dat word iets moeilijker helaas. Ik hoop maar dat het gewoon allemaal positief is.
nou meiden, ik ben niet zwanger, helaas. Op naar de volgende ronde. Alle dames die wel zwanger zijn, gefeliciteerd! Kan iemand anders de lijst aanpassen? Deze pc gaat dan altijd moeilijk doen en dingen kwijt maken enzo... ik zal nog even mijn nieuwe NOD berekenen
mijn nieuwe NOD is 21 maart. De calculator zegt 22, maar die houdt geen rekening met het schrikkeljaar...
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 Zwangeren in Februari 2008 1. Mariaatje (ronde 1) 2. Ischa (ronde 3) 3. Nony (ronde 5) 4. Casedy (ronde 7) 5. Annika1985 (ronde 1) 6. Kim1205 (ronde 1) 7. Jooze (ronde 1) 8. Sisqa (ronde 1) NOD Februari 2008 26-02-2008: Lovelylove (ronde 2), Selina26 (ronde 2),Roosje75 (ronde 1) 27-02-2008: Wwjc19 (ronde 2) 29-02-2008: Sabien99 (ronde 1) Nod maart 2008 02-03-2008: Goudvis22 (ronde 2) 03-03-2008: Jent (ronde 5) 05-03-2008: Jootje24 (ronde 2) 10-03-2008: Caro73 (ronde 4) 08-03-2008: Marije1980 (ronde 10) 19-03-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 2) 21-03-2008: Anneke99 (ronde 1), Thura (ronde 3) 20-03-2008: Annna (ronde 1) 22-03-2008: Derona (ronde 4), Tinkelbel85 (ronde 2) 23-03-2008: Miek 74 (ronde 3)
Jooze, Gefelicizwanger! Dat is wel een nadeel he van vroeg testen. Het duurt dan allemaal nog langer en geeft nog meer tijd in spanning. Ik hoop wel eens opeens al 8 of 9 weken zwanger te zijn, omdat ik dan dacht dat ik menstrueerde en dus niet testte. Haha, maar dat gaat voor ons 'zoekers' van kwaaltje natuurlijk toch nooit gebeuren. Maar ik hoop ook voor jou dat 3 keer scheepsrecht is!
Heeej meiden, Hier ook weer es ff een berichtje van mij. Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat februari nog aardig wat zwangeren heeft gerbracht, super zeg! gefeliciteerd meiden! En whauw Jooze, zo snel weer raak, goed zeg! Ischa, herken je onzekerheid helemaal. Zo spannend voor die eerste echo. Ik moet morgen dus, op jouw verjaardag toch? Ga heel hard voor je duimen! Duimen jullie morgen ook voor mij? Liefs Semmi
wij gaan maar voor maart, ik hoop dat het dan lukt. verder heb ik een nieuwe baan aangeboden gekregen, maar het salairs ligt zoveel lager dan het huidige dat ik het maar niet doe
hey iedereen, Jooze , gefeliciteerd meid! Thura, zoek je een nieuwe job of gewoon effe uitkijken mocht er iets interessants zijn? Als je erop achteruit gaat hoef je het idd niet te doen. Je zei dat die calculator geen rekening houdt met het schrikkeljaar? ik heb vergeleken met 2007 en denk dat die het wel doet? En anders hebben we dezelfde NOD Duurt alleen een eeeeeeeeuwigheid allemaal pff
is hier nog iemand? Hoe was jullie weekend? Iets leuks gedaan? Ik heb het wel druk gehad, mn klein neefje is blijven slapen dit weekend. Gisteren mijn schoonouders op bezoek gekregen. Was wel gezellig en had lekker gekookt En nu weer aan het werk...
effe rekenen, als ik vrijdag ongesteld ben geworden dan kan ik met een cyclus van 28 dagen toch weer op de vrijdag rekenen? en da's de 21e...