Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi hoi,
    Hier nog niets te bekennen, maar hebben ook niet echt geklust rond ei, dus is alleen kwestie van afwachten. Gezien mijn eetlust hele dag, krampjes en hoofdpijn zal het niet lang meer duren.... Zal kijken of het vandaag nog is, anders zet ik mijn NOD 3 dagen later. (zou dan volgens mijn langste cyclus zijn.)
    Groetjes, Wendy

2. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoi meiden, alles goed met iedereen?

Ik ga deze ronde eens aan het SMEPpen, kijken hoe dat bevalt. Wel lastig dat de SMEPdagen soms net vallen als Lief volgens zijn geloof geen sex wil hebben. Dat is namelijk van vrijdag zonsondergang tot zaterdag zonsondergang. Maar daar passen we wel een mouw aan.

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    heb ook al even op het topic gekeken,
    als het deze maand niet raak is gaan wij ook smeppen :)

4. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey Jootje, heb effe gekeken. Raar dat je gisteren een lage temp had maar dat is niet erg zolang je gemiddelde temp na je ei hoger ligt dan voor je ei. Vandaag was ie weer hoog dus goed :)

Hey Wendy, nog veel succes, hoop dat het alsnog raak is voor je en anders gaan we er voor in maart he :)

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey Thura,
    Dat smeppen is toch dat je rond je ei paar dagen achter elkaar vrijt he?

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb nachtdiensten gehad rond mijn ei.
    ben bang dat mijn temp toen hoger uit is gevallen dan normaal
    heb toen s'middags getempt na ong. hetzelfde aantal uren slaap die ik s'nachts krijg.

zou het niet zo kunnen zijn dat mijn temp nu weer wat op regel is en ik nu pas mijn ei heb?

7. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    ow met die nachtdiensten is dat wel lastig tempen idd... hmm zou kunnen maar 't is lastig. Denk dat je beter ovu testen kan gebruiken?

8. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm)

The Plan

Short Version:
    * "Try" every other night starting Day 8
    * Buy 10 ovulation predictor kit sticks
    * Begin ovulation testing on Day 10
    * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
    * Skip one night, then do one last "try"
    * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
    * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
    Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik had toevallig nu nachtdiensten
    die heb ik maar 1x in de 3 maanden.
    dus ik temp gewoon volgende maand (als ik het niet raak is) weer en dan zien we wel. en dan daarbij SMEPpen :)

10. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Jootje, aan de hand van je vorige kaartjes kun je misschien wel analyseren wanneer je ei deze maand zou moeten zijn..

ik was sowieso wel van plan om rond mn ei paar dagen te vrijen na mekaar, en verder doen we het wel bijna altijd om de dag dus dat scheelt niet veel van het echte smeppen. Ik moet vandaag mn ovu testen krijgen en dan kan ik er ook mee beginnen eigenlijk... ben benieuwd ;)

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik denk dat ik ze dan maar ga bestellen via mat care
    hoor ik wel goede verhalen over en is niet duur.

12. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    dus eigenlijk SMEP je gezellig mee, anneke? Lief is maandag van de trap gevallen, dikke schouderblessure, dus we moeten nog maar even zien hoe gemakkelijk dat vrijt. en als ik ongesteld ben heb ik daar vaak zoveel last van dat het er dan ook niet in zit... Maar dat is nu weer over.

Ik heb trouwens mijn menstruatiekalender naar de filistijnen geholpen. Ik probeerde iets in te vullen op de 29e februari, en nou heb ik leeg beeld, alleen maar wit, in februari en maart.

13. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    ik heb ze maandag besteld via matcare, ik verwacht ze wel vandaag. Normaal had ik ze gisteren al moeten krijgen denk ik want was dezelfde dag nog verstuurd volgens de status. Nog effe geduld dan :)
    Volgens smeppen moet je met de ovu testen beginnen op dag 10. Is dat voor een gemiddelde 28d cyclus? Mijne is 30 d dus zou ik op dag 12 moeten beginnen, niet? Wat zouden jullie doen? Overal 2 dagen bijtellen?

Thura, yep ik ga meteen smeppen. Heb alle middelen binnenkort dus kan er meteen werk van maken :)

14. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Lastig voor je lief, moet wel pijnlijk zijn. Met wat creativiteit vind je er vast wel wat op ;)

15. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    het gaat er naturlijk om, dat je je LH piek in de gaten krijgt. Heb je een idee van wanneer je ei ongeveer springt? Misschien is juist de fase ná je eisprong langer. Ik zou dan de eerste keer toch op tien of 11 beginnen, en als je dan twee dagen niks vindt dan zou ik de volgende keer wat later beginnen.

16. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    waar vind ik trouwens een banner die niet zo zoet is? Ik wil gewoon een grappige cyclusbanner, en niet een met elfjes en babies. Maar da's schijnbaar moeilijk.

17. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    mn cyclus is wel regelmatig denk ik en verwacht mn ei 7 maart (dag 17 dus)...

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    misschien kan je even via google zoeken...

19. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ja nee ik heb natuurlijk al best een tijdje in het rond gegoogled. Maar alles is met ooievaars en babies en tweelingen en roosjes en hartjes en speentjes...

Ik wil een dikke tijger die door het oerwoud springt of een sexy kerel die steeds meer kleren uittrekt ofzo! da's toch een leuke banner, dan heb je rondje eisprong vast veel zin gekregen, van zo'n hete kerel in een strakke boxershort.

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hahahaha
    das wel een goede thura!
    ik hbe nog niet eerder zo'n banner gezien, misschien kan je je idee ergens inbrengen.. ;)

Deel Deze Pagina