hoi hier ben ik op wat ik d8 dat het mijn 22ste dag van mijn cyclus was ik ben gisteren toch naar een andere gynecoloog geweest en ben daar heel veel te weten gekomen ik heb blijkbaar toch in januari een mk gehad want blijkbaar zat die cyste daar voor bescherming van het vruchtje (wat ik dus niet wist, als je zwanger bent zit er altijd een cyste bij ) dus drm heb ik deze maand den 12ste zo raar mijn NOD gehad en heb ik nu zwangerschapsverschijnselen omdat heel mijn lichaam overhoop gehaalt is. nu ben ik gisteren ook te weten gekomen dat mijn cyclus niet meer klopt want normaal had ik de 26ste febru mijn eisprong moeten gehad hebben maar wat bleek ik zat gisteren met een follikel van 16 (natuurlijk aan de verkeerde kant ,de linkse dus) dus moet ik maar binnen 3a4 dagen mijn eisprong hebben . en dat komt allemaal door mijn mk in januari. mijn man moet ook morgen zijn zwemmers laten testen en binnen 3 weken moet ik trg naar de gynecoloog om te weten hoe of wat. dan gaat ze mij elke maand opvolgen om te weten van welke kant mijn eitje komt dus nu ff afw8en . weet nu ook wel dat ik nu bijna geen kans maak deze maand om zwanger te worden maar toch heeft ze gezegd dat we moeten klussen dus we gaan ons best doen he! dus volgens mijn nieuwe gyn is een cyste in de baarmoeder zeker niet gevaarlijk en kan je na een mk zwangerschapsverschijnselen krijgen door je lichaam die overhoop ligt
selina, is het nog weer goed gekomen tussen jou en je lief? verder met iedereen goed? Ik dacht, ik zal mijn neus even laten zien. Vandaag komt ons nieuwe bed, een mooie plek om een nieuw kindje in te maken, haha. Maar omdat de slaapkamer ook anders wordt ingericht, moest ik allerlei kasten uitruimen, ook die met de kinderspulletjes die we al hadden gekregen. Dat vond ik toch best moeilijk hoor...
goedemorgen allemaal jeetje Lovely, wat een verhaal zeg! pos, dat ze je nu elke maand gaan volgen met je eisprong en dergelijke. thura, hopen dat jullie nieuwe bed jullie geluk brengt! moeilijk zou ik het ook hebben gehad als ik babyspulletjes zou tegen komen. gelukkig had ik die nog niet! *knuf*
Hey Jootje, Wanneer ga je testen? Ik heb afgelopen zaterdag nog getest, maar was (weer) negatief. Ik dacht gisteren wel wat 'vruchtbaar slijm' te hebben, maar weet het niet zeker. Was een beetje 'propperig' (bleeeeh), dus weet niet wat ik er mee aan moet. Misschien een eisprong? Geen idee...
Ik heb net via matcare testen besteld.. dus die zal ik morgen binnen krijgen. als ik niet ongi word vandaag test ik morgen(als ik de testen binnen heb)
LL, wat erg dat je weer een MK had en niet eens wist Hopelijk kunnen ze het beter opvolgen nu en komt het snel weer goed met je.
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 1. 2. NOD Maart 2008 05-03-2008: Jootje24 (ronde 2) 10-03-2008: Caro73 (ronde 4) 08-03-2008: Marije1980 (ronde 10) 19-03-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 2) 20-03-2008: Annna (ronde 1) 21-03-2008: Anneke99 (ronde 1), Thura (ronde 3) 22-03-2008: Derona (ronde 4), Tinkelbel85 (ronde 2), Selina26 (ronde 3) 23-03-2008: Miek 74 (ronde 3) 27-03-2008: Wwjc19 (ronde 3) 29-03-2008: Sabien99 (ronde 2) 30-03-2008: Lovelylove (ronde 3), Roosje75 (ronde 2) [/b] NOD April 2008 02-04-2008: Goudvis22 (ronde 3) 03-04-2008: Jent (ronde 6)
ik heb al 2 keer bij hen besteld. de eerste keer kreeg ik het de volgende dag, de laatste keer de 2de dag. Hangt misschien af van de drukte...
meisje, dat zou wel eens kunnen. Hou je je temp bij? Dat helpt je om te weten wanneer je een eisprong hebt gehad.
Hoi hoi, Wil wel wat laten weten, maar ik weet het echt niet meer. Heb al va za wat beetjes rood/bruin en roze verlies, maar ongi zet niet echt door. En tussentijd heb ik al hele week hoofdpijn en roep ook al hele week dat ik ongi wordt. Zondag was het rood en had ik mijn banner aangepast, maar vandaag weet ik het gewoon even niet en heb dan ook banner weggehaald. Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik testen. Maar ik weet dat de kans ontzettend klein is dat ik zwanger ben, dus ik hoop (vooral voor die hoofdpijn) dat ongi alsnog heel snel doorzet. Groetjes, Wendy
ja jootje het is idd heel erg dat ik van niks wist. het is ook een groot verlies, maar het is denk ik ook beter dat ik het niet wist, maar ik had er wel 100% zekerheid van dat ik zwanger was maar had geen bevestiging gekregen. binnen 3 weken ga ik trg en dan gaat ze mij opvolgen . mijn vorige gyn die liet alles gewoon zijn gangetje gaan. zie wel een 2de opinie kan nog altijd geen kwaad he, integendeel zelfs kan mess zoals in mijn geval beter zijn mijn nieuwe gyn vertelde ook dat mijn man zijn zwemmers al moesten onderzocht geweest zijn voor dat ik mijn herstellings operatie liet uitvoeren. en dat is niet gebeurt want stel nu dat zijn zwemmers totaal niet meer leven is mijn operatie voor niks geweest heeft mijn gyn gisteren gezegt. dus het is nu afwachten he ik zie dat jij morgen kan testen heb je al een gevoel ofzo? liefs
Anneke ja volgens mijn gyn was ik zwanger omdat ik zei dat er een cyste aanwezig was en ze zei dan je was idd zwanger . dus moet ik nu wachten om mijn banner te veranderen he want ik weet niet meer hoe of wat dat is de eerste maal in mijn leven dat ik dat heb dat mijn maandstonden zo raar zijn en ik heb nochtans vroeger ook 2 mk gehad en 1tje verloren toen ik zwanger was van mijn 2de kindje liefs
wwcj, dat is wel lastig idd. zou het misschien een innesteling kunnen geweest zijn? Het kan ook zijn dat je ongi heel kort is en anders eens testen he Hopelijk is het snel raak voor je