Hoi meiden, mag ik even jullie advies? Net vette posi ovulatietest. Maandag voor laatst geklust. Als we morgenavond zouden gaan klussen zou het dan te laat zijn? Gyn heeft ons namens geadviseerd liefst 3 dgn tussen te laten zodat sperma beter van kwaliteit kan worden. Wat denken jullie vanavond klussen omdat ik anders misschien kans heb om ei mis te lopen of morgenavond? alvast bedankt. gr vruchtje
hey hallo ik zou lekker vanavond klussen ik had vandaag ook een positieve test en ga ook zeker klussen het beste is ook binnen 24 tot 36 uur te klussen
Hoi hoi dames, Ik heb net visite gehad. Elke woensdag komen er een groep mensen eten (of wij gaan bij hen eten). Ook wat een vriendin van me erbij. Zij is zwanger. 2 dagen eerder dan ik zou zijn geweest.... (&)^*&(*&^%! Dat doet zeer, ik had haar al even niet meer gezien, en het doet me toch meer dan ik had verwacht. Ze is nu 11 weken, (dat was ik geweest)... Ze heeft een klein buikje (dat had ik gehad).... Bah, het steekt echt wel. Ik moet dit even kwijt hoor. Toen ik die woensdag 16 januari een positieve test had, had ik haar aan de telefoon in de avond. En toen kwamen we er van elkaar achter dat we allebei zwanger waren. Het leek zo perfect..... en nu ben ik niet meer daar.... zucht, ik ga even mn hart storten bij manlief.
wat vervelend cobi. Ik had precies hetzelfde. Wij gezellig naar de 9maanden beurs omdat het gepland stond en ik het zonde vond om af te zeggen. Toen ik thuis kwam ook in janken uitgebarsten bij manlief. Wat was dat vervelend zeg, al die dikke buiken om je heen en de hele tijd moeten denken dat had ik ook kunnen hebben. Ik heb 30 jan mk gehad en vindt het zelfs nu af en toe nog heel moeilijk. Nu weer overtijd, hopen, hopen hopen. Helaas vandaag een negatieve test, maar nog geen teken van on, dus blijven hoop houden.
ik herken het ook... ik ben net voor kerst gecurreteerd Ging gezellig naar de HHB. Toen wij gingen was de 9 maandenbeurs er ook! dus allemaal zwangere dames, dikke buiken, baby's etc. vond het heel confronterend! ondanks dat het dus al een tijdje terug is dat ik mijn MA heb gehad. ik denk dat ik dat blijf houden tot ik weer zwanger zal zijn...
mieke, hoezo zelfs nu? Zoiets duurt even hoor, dat je daar weer een plekje voor gevonden hebt. Ook ik heb het er nog wel eens moeilijk mee, zwangere mensen en babies enzo. Maar ook met de kast opruimen met babydingetjes er in (enthousiaste familie...) en ik leef extreem mee met mijn neef en zijn vriendin, die hebben een kindje verloren net. Ze was te vroeg geboren en haar spieren waren niet ontwikkeld. Ze kon dus neit ademhalen en na 4 weken ziekenhuis hebben ze haar losgekoppeld van de beademing en is ze overleden. Zo triest... Ik heb een kaartje gestuurd met "Linda is een bloem die te vroeg is ontloken. Maar voor altijd in je hart." Ze heet geen linda maar zonder naam staat het ook zo raar.
heb vandaag toch maar eens even een testje gewaagt.. en er verscheen een 2e streepje! maar, omdat mijn vorige cylus vrij lang was ivm curretage weet ik niet hoe lang deze cyclus zal zijn... dus ik blijf even voorzichtig en test volgende week weer maar voor nu dus eerst heel voorzichtig ROZE
ik denk gemiddeld 14 dagen maar ik ben hier geen expert in. je dpo kan varieren per cyclus denk ik maar als je telt vanaf je eisprong moet het zoiets zijn? misschien iets om op de temperatuurforum te vragen, die kennen er meer van denk ik