bij een normale gemiddelde cyclus is dat inderdaad een dag of 14, maar ik geloof dat alles tussen de 10 en 17 als redelijk normaal wordt beschouwd. Zoiets.
okj ben zo bang dat ik te vroeg heb getest, en dat ik straks na een aantal dagen gewoon weer een neg. in handen heb... ook omdat ik niet weet wanneer ik ongi zou moeten worden
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 1. Jootje24 2. NOD Maart 2008 10-03-2008: Caro73 (ronde 4) 08-03-2008: Marije1980 (ronde 10) 19-03-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 2) 20-03-2008: Annna (ronde 1), Tinkelbel85 (ronde 2) 21-03-2008: Anneke99 (ronde 1), Thura (ronde 3) 22-03-2008: Derona (ronde 4), Selina26 (ronde 3) 23-03-2008: Miek 74 (ronde 3) 27-03-2008: Wwjc19 (ronde 3) 29-03-2008: Sabien99 (ronde 2) 30-03-2008: Lovelylove (ronde 3), Roosje75 (ronde 2) NOD April 2008 02-04-2008: Goudvis22 (ronde 3) 03-04-2008: Jent (ronde 6)
meiden, vinden jullie dat ik een goede tekst op het kaartje heb gezet? Ik vind het zó moeilijk iets goeds te zeggen in zo''n geval...
dat is heel normaal Jootje die streep komt er echt niet vanzelf en het is niet van je vorige zwangerschap meer he. 15dpo is meer dan genoeg om het al te traceren. Probeer te genieten.. come what may
jootje, het klopt dat het alsnog mis kan gaan. Maar de kans is groter dat het wel goed gaat! Geniet er nu van, dit heb je iig! Moeilijk is het wel, maar probeer de positieve dingen NU te zien ipv de eventuele negatieve dingen later. Je voelt je niet minder kut als het mis gaat door nu niet blij te zijn.
SMEPpen is trouwens een beetje lastig. Dan zou ik ook op en na de dag van de eisprong sex moeten hebben en dat is hier gewoon een beetje lastig ivm geloof van mijn lief. Ik denk dat ik het maar los laat en vanavond met hem het bed in kruip. Ik ga ook geen nieuwe ovu-testen kopen, ik weet het nu wel denk ik. Als het over een paar maanden niet gelukt is bestel ik wel weer nieuwe.
misschien... morgen is Lief vrij want we gaan op vakantie, lekker skien. Dan kunnen we vast even een momentje nemen om dat ei te vangen!
Thura, ik heb ook niet kunnen smeppen. Mn ei veel te vroeg gekregen Heb al 3 dagen een temp verhoging en nog nooit heb ik een posi ovu test in mn handen gehad dus die koop ik ook niet meer. Ik ga vanaf nu alleen maar tempen en zie wel...
het is heel vreemd en eerlijk gezegd denk ik dat er wat niet klopt... vorige maand was het ook al zo raar. 't zal dan nog van mn MK zijn...zucht..
Hey meiden, wat goed om zulke reacties te horen. Ik merk dat mensen om me heen niet goed inzien hoe lang de pijn blijft of dat ik nog de halve dag aan alles denk. Ze durven volgens mij ook niet zo goed ernaar te (blijven) vragen. Straks komt mn schoonmoeder langs. Ze is zo lief, en gelukkig kan ik met haar goed praten. Dus ook maar bij haar even alles laten gaan. Nog 8 dagen en dan zit ik op mijn ovulatiedag. Dat duurt nog even, dus het is extra fijn om jullie verhalen te lezen en zo mee te leven. Jootje, je hebt een zwangerschapstest gedaan? Heb je eerder gehad dat ie van positief naar negatief gaat in een paar dagen? Dat is raar. Want hij kan alleen positief aangeven als er HCG hormoon in je urine verhoogd is. Anders echt niet. Wat spannend voor je zeg!
dat kan van de innestelling zijn jootje.. als je een streep hebt dan ben je echt wel zwanger. Het kan natuurlijk nog fout lopen maar zo mag je niet denken en stress is ook niet goed hoor probeer te relaxen en zo weinig mogelijk naar de wc te lopen tenzij je echt moet. Zoek afleiding ofzo en probeer te genieten meid