Oooohhhh Jootje! Wat een spanning zeg! Toen ik teruglas en jouw berichtje zag, wilde ik al met koeieletters 'gefeliciteerd' neerzetten, maar nu ik het stukje van die roze afscheiding lees, is het natuurlijk wel even wat spannender! Nu maar hopen dat het niet doorzet en dat je nog een boel testjes zult verslijten die allemaal 2 streepjes hebben! Ik duim voor je hoor! @ All: ik heb een afspraak gemaakt bij de gyn voor a.s. dinsdag. Wij hebben niet veel tijd om op een natuurlijke manier zwanger te worden ivm de gezondheid van mijn vriend, dus al die weken wachten werkt dan niet echt meer he... Ik krijg een echo, en als dat allemaal goed is, vraag ik gewoon weer om een kuur primolut om de ongesteldheid op te wekken. Des te eerder kunnen we weer 'aan de gang'.
Hey meisje, veel succes bij de gyn. Hopelijk wordt je snel zwanger. Hoop dat alles goedkomt met de gezondheid van je vriend. Veel beterschap!
Hey meisje, veel succes bij de gyn. Hopelijk word je snel zwanger. Hoop dat alles goedkomt met de gezondheid van je vriend. Veel beterschap!
jootje...wat lees ik nou.....zwanger? gefeliciteerd! bij mij was het ook een licht streepje en kijk nu maar eens! verder nog roze hier?
Vandaag naar gyn geweest! Alles was heel goed! Dus nu mag iedereen het weten! Vanavond al mijn moeder inlichten en morgen na werk mijn schoonouders!