Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wow ik ben blij en das ook voor het eerste keer want de reden is een negatieve test. de HCG van de mk is uit mijn lichaam, met gevolg dat ik in april gewoon kan testen. Woehoe ;)

bedankt voor tip dames

2. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Succes meid, fijn dat je lijf de MK weer te boven is. UIt ervaring weet ik dat je hoofd er wat langer over kan doen, dus voel je niet schuldig als je over eenw eek of een maand opeens weer hartstikke verdrietig bent.

Ik ben de week voor mijn NOD zo labiel als een konijntje op schaatsen. Zat in de auto nog een potje te grienen en ook zijn alle tv programma's goed voor een traan. Nog even en ik schiet vol bij het ontbijtnieuws... Het duurt me altijd gewoon net iets te lang, tot mijn NOD.

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik voel me ook voor mijn NOD als een konijn. Dat kan een compliment overigens zijn want als kind spaarde ik konijnen ;). Het nega test geeft mij goede moed en dat kon ik wel gebruiken. Want ik maakte mij daar heel erg veel zorgen om.

IDD het kan opeens terug komen. Dat had ik van de week, maar dat zijn kleine momenten [gelukkig]. Ik ben benieuwd voor mijn NOD hoe ik zal zijn. Ik hoop stabiel, want ik moet leren voor mijn her en een tentamen. Beide in Hebreeuws en daar wordt je niet altijd vrolijk van :(

Ondertussen blijf ik lekker online ;)

Jedid

4. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    de eerste keer dat ik ongesteld werd was op een of andere manier eens schok... Ik had ergens gehoopt dat ik meteenw eer zwanger zou zijn, en me daar een beetje aan vast geklampt. Toen dat niet zo was kwam alsnog veel verdriet er uit.

Nu heb ik een beetje het tegenovergestelde. Ik denk dat ik nu toch neit zwanger ben.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dat dacht ik ook thura, tot ik ineens wel een pos. test in handen had!
    dus wie weet....

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik hou het allemaal lekker open. Het zou leuk zijn, maar ik verwacht niets en dat is wel fijn

7. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ja, maar dat riep ik ook heel hard, dat ik niks verwachtte. Bleek onbewust toch een beetje anders te zijn. Net kreeg ik kramp in mijn buik, beetje vroeg voor ongesteld maar vorige maand was het ook wat vroeg... Nou ja, we zullen wel zien, geen bloed geeft moed zeggen ze toch?

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    YEAH Thura, that's the spririt: GEEN BLOED GEEFT MOED!

Ik moet nog 10 dagen wachten, bleeeeh.
    Heb goede hoop, en dat mag ik eigenlijk helemaal niet van mezelf want des te pijnlijker is het als het niet raak is.
    Maar ik wil echt weer vooruit hoor, ben sinds mijn curettage begin januari nog steeds niet ongesteld geweest. Gelukkig vorige week een echo gehad, en daar zat een flink ei dat op springen stond. Dus dat zal nu wel gesprongen zijn... En misschien is het dus al wel raak :oops:

9. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Nou ik hoop op roze voor ons allemaal...!
    Ik moet nog drie nachtjes slapen... Als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik testen... Op Pasen! :)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jullie maken het hier wel spannend hoor!
    mijn duimen draaien voor jullie allemaal!

*knuf*

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik duim hard mee want mijn temp is omhoog en voel me net zoals vorige maand.

12. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ik weet niet of ik tot zaterdag kan wachten hoor. Ik denk dat ik morgenochtend bij het krieken van de dag al over een stokkie sta te plassen... al zou dat helemaal niet zo'n goed idee zijn, denk ik. Want dan ben ik de hele dag vast verdrietig.

Nee effe serieus, ik denk dat het hem niet wordt deze keer. Ik heb te veel buikpijn, denk ik, ik denk dat de ongesteldheid er aan zit te komen.

Soms wilde ik dat ik weer terug kon gaan naar hoe ik de eerste keer zwanger ben geworden. Per ongeluk, door een verrekening van mijn kant hebben we onveilig gevreeen op de vruchtbare dagen. Niet dat het erg was, ik vond het juist fantastisch. Maar lief wilde nog niet echt en dus haddenw e nog anticonceptie. Waar we dan weer een beetje slordig mee waren, omdat het zo'n gedoe is. Maar echt mijn cyclus bij houden deed ik niet. Ik ging ook pas testen toen ik na 4 dagen bedacht dat ik toch eigenlijk wel ongesteld had moeten zijn, ongeveer. Niks geen in spanning afwachten tot NOD... En nu, nu kan ik daar nooit meer naar terug. Want ik wéét gewoon wanneer mijn ei springt, ik weet wanneer ik ongesteld hoor te worden, wat de vruchtbare dagen zijn... En dat zit dan in je hoofd. Gek word ik er van.

13. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    iemand nog wat HGC over? Zo iets als drie emmers? En duimen kan nooit kwaad! Ik ganu maar weer eens wat doen, een mens moet afleiding zoeken schijnt.

Allemaal succes en veel roze toegewenst!

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Idd Thura, Ik wou dat dat idd weer kom. Vorige maand was het raak, maar ik was ontspannen. Nu zit ik elk klachtje dingetje enzo te analyseren :x

15. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ja erg he, dat bedenken wat je toch allemaal voelt...

"ik heb een kriebel links onder mijn linkerbil, ik ben vast zwanger... Oh nee toch niet, want ik voelde een steekje rechts achter het uiteinde van mijn dikke darm.... Of toch wel, want mijn ene tepel lijkt wel iets minder lichtroze dan vorige zomer. Zie ik daar ook een adertje lopen? Maar wacht, ik heb een jeukende knieschijf, en dat heb ik ook als ik ongesteld word... het wordt niks!"

16. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey Thura,
    Ik vind het echt wel knap van je dat je al hebt kunnen wachten.
    Ik stond al 3 dagen voor mn nod te pissen over een stokske en kon niet eens wachten tot ik de volgende dag terug bij mn man was. Ik was in het buitenland voor werk en kon het niet laten om toch een testje mee te nemen. Erg zene... Mn man heeft het me gelukkig niet kwalijk genomen dat ik al getest had maar we zouden het samen doen... Ik bedoel maar dat ik heel ongeduldig was. Het is wel zo dat ik die week zoveel moest huilen, om niets, omdat mn werk me stoorde, het was te druk... Toen ik duizelig begon te worden en eten proefde toch iets anders dacht ik misschien is het toch raak. Ik had immers mn ei gemist omdat die te vroeg was en had nog een kleine kans omdat ik anderhalve dag ervoor had gevreen. Ik heb er goed over nagedacht om de test te doen. Ik bedacht dat ik me veel rustiger zou voelen ookal zou ik teleurgesteld zijn door een negatieve test maar dan wist ik waar ik aan toe was. Ook dacht ik dat ik heel misschien nog een kleine kans had erna omdat ik te vroeg zou getest hebben. Al bij al bleek het toch positief. Gelukkig was ik om 6u opgestaan en had ik genoeg tijd om te huilen en te dromen voor ik weer naar werk moest.
    Dus.. wat je allemaal voelt is heel normaal. Ik kende ook geen reet van vruchtbare dagen, tempen, smeppen,.. en dat is allemaal anders nu.
    Ik duim heel veel voor je dat je straks die posi test hebt en als dat niet is maak dan geen zorgen want je beurt komt ook wel.

Hier nog hcg'tjes :)

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg ....

17. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    anneke, je bent een schat, en ik heb echt veel aan wat je me typt vandaag!

18. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ik huil me elke week voor mijn NOD een halve hartverzekking, maar ik denk dat dat komt omdat ik zenuwachtig en ongeduldig ben, en in het ongunstigste geval PMS heb... Ik vertrouw dus neit echt meer op signalen, want vorige maand wist ik het zó zeker... en het was neit zo...

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het is allemaal zo GRRRR. Ik ben nu al ongeduldig. Ik weet dat ik altijd een vroege ei sprong heb, maar ik moet dan altijd zo lang wachten :x daar wordt ik nu moe van. Ik wou dat ik een luikje op mijn buik had of een knopje die licht geeft als ik zwanger ben.

20. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    nee joh, gewoon een handige emailservice.

"Beste Thura,

Bedankt voor het abonneren op "zwanger of niet". We kunnen u mededelen dat uw ei, gesprongen op 8 maart jongstleden, dezelfde dag bevrucht is geraakt. Na een ries door de eileiders van 5.6 dagen, is het ei op 13 maart om 20:32 ingenesteld aan de linkerkant van uw baarmoeder.

Bedankt voor het gebruiken van "zwanger of niet" U kunt uw abonnement kosteloos om laten zetten in "vorderingen in de zwangerschap" Waarbij u elke week de aan te komen klachten in een duidelijk schema opgestuurd krijgt, waardoor u uw wekelijkse schema kunt aanpassen op eventuele te verwachten misselijkheid, uitbarstingen en plaspauzes kunt inroosteren.

Met vriendelijke groet, het team van inzicht in je lijf.com"

Lijkt me uitstekend...

Deel Deze Pagina