Whahahaa, ik zit hier lachend jullie verhaaltjes te lezen. 't Lijkt of ik ze zelf getypt heb! Voel ik dit of dénk ik dat ik iets voel? Hihi, het is inderdaad belachelijk. Een jaar geleden stond ik er nog niet eens bij stil wanneer ik wat voelde, en nu ben ik mezelf twee van de vijf weken aan het analyseren, echt belachelijk! Gelukkig ben ik dus niet de enige
Ja. En dan vervolgens ook nog op welk moment je gaat bevallen. Zou ook handig zijn. Ik ga eens googelen of er niet zoiets bestaat. Misschien dat ik na lang zoeken iets bruikbaars vind
dames ben vanmorgen ongesteld geworden dus deze maand geen roze maar wij gaan op naar ronde 3 mijn nieuwe NOD is 17 april
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg zowwww nog meer hcgtjes! vangen dames!
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 1. Jootje24 2. Anneke99 3. NOD Maart 2008 19-03-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 2) 21-03-2008: Thura (ronde 3) 22-03-2008: Derona (ronde 4), Selina26 (ronde 3) 23-03-2008: Miek 74 (ronde 3) 27-03-2008: Wwjc19 (ronde 3) 29-03-2008: Sabien99 (ronde 2) 30-03-2008: Lovelylove (ronde 3), Roosje75 (ronde 2) NOD April 2008 02-04-2008: Goudvis22 (ronde 3) 03-04-2008: Jent (ronde 6) 05-03-2008: Caro73 (ronde 5) 11-04-2008: Sisqa (ronde 2) 17-04-2008: Tinkelbel (ronde 3)
kwaaltjes...? Een hele waslijst! Maar ik durf ze niet meer op te noemen omdat ik bang ben dat mijn lichaam mij voor de gek houdt... *ongesteldheidskrampen *lage rugpijn *misselijkheid *hoofdpijn *pijnlijke borsten *droge ogen *verhoogde temperatuur *moeheid *en een sterk het is raakgevoel al een paar dagen na mijn eisprong *plus een collega, mijn kapper en mijn moeder die mij in de afgelopen twee weken vroegen of ik zwanger ben...
ik ben er.... Gister de longen uit mijn lijf gehuild, want ik heb een test gedaan en die was negatief, terwijl ik zó het idee had dat het wel eens raak kon zijn omdat ik nog helemaal geen kramp had. Maar... ik ben nog steeds niet ongesteld. Vorige maand was het een beetje vroeg, had ik donderdag al roze afscheiding, maar nu heb ik nog niks. Meestal is het idd wel ergens halverwege de dag, maar heb ik rond nu toch wel rugpijn en kramp. Misschien heeft de test het mis, misschien ben ik gewoon wat laat. Misschien moet ik niet zo miepen en eens echt mijn NOD afwachten. Toch nog een klein voordeel uit mijn verdriet, Lief trok het zich erg aan, en heeft beloofd om zijn blowtjes voorlopig te laten staan en ook aan de vitaminen te gaan. Dan zwemt zijn zaad wellicht wat sneller!
Ow Thura, jammer zeg! Maar inderdaad, misschien te vroeg getest? Hoe vaak hoor je niet van meiden die pas na 2 weken positief testen? Kortom, nog niet te veel bij de pakken neer gaan zitten hoor! Ik denk aan je!
Hoi Thura, hoop dat het gewoon nog tevroeg is geweest en dat je toch nog binnen een paar dagen een positieve test krijgt! Lang niet iedereen heeft bij vroeg testen een mooie streep, dus geef de moed niet op! Zolang er geen bloed is.... liefs Miek
Mijn nod is as maandag, maar ik ga voor het eerst eens een keer een dag voor mijn nod testen... Zondag zitten we de hele dag op de verjaardag van een zwangere vriendin die bijna is uitgeteld en daar hebt ik het best moeilijk mee. Dus als ik dan een positieve test heb voel ik me vast beter die dag. Hopen dus maar... liefs miek
Ow Thura schat wat vervelend.... Misschien test je over 3 dagen wel hardstikke positief... Geen bloed geeft moed toch? Hele dikke knuffel...
nog geen bloed gespot. ik denk dat ik iig maar wel een nieuwe test ga kopen, en die ga ik dan op zondag gebruiken als ik dan nog geen bloed gezien heb. Maar ik reken er niet echt op, dan word ik alleen maar weer verdrietig. oh en ik ga even nieuwe batterijen kopen voor mijn toetsnbord... E hapert vanalles... zondag hebben we een hele gezellige uitgebreide paasbrunch bij vrienden. Iedern neemt iets mee, ik maak muffins en lif haagse Bluf...
Gezellie...! Wij zijn bezig met verbouwing van de zaak dus ik denk niiet dat ik iets speciaals ga doen....
watverbou je? ditis wel heel erg, nu houdtde spatiebalk er ook al mee op... dwaas aparaat, o'draadoos toetsenbord. eerst ging knog baaf elke fout herstellen, nu moeten jullie maar net doen of ik dronken ben...
We hebben een kledingreparatiezaak... Die verhuizen we nu naar boven en beneden komt een Mexx kledingzaak....
is die mexx zaak ook van jullie zelf? en ben jij dan heel goed in klending weer in alkaar zetten? knap hoor, ik kan het wel een beetje maar toch niet zo mooi als in de winkel. Ik wil misschien wel eens op les, lijkt me leuk. Een knoop enzo lukt wel hoor!