selina, hoe was dat nou uiteindelijk afgelopen met die ruzie? jullie hebben het geloof ik toch weer bijgelegd anders was je vast niet meer zijn hem n bed gekropen, toch?
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 Zwangeren in Maart 2008 1. Jootje24 2. Anneke99 3. NOD Maart 2008 21-03-2008: Thura (ronde 3), Kimmetjuh1981 (ronde 2) 22-03-2008: Derona (ronde 4), Selina26 (ronde 3) 23-03-2008: Miek 74 (ronde 3) 27-03-2008: Wwjc19 (ronde 3) 29-03-2008: Sabien99 (ronde 2) 30-03-2008: Lovelylove (ronde 3), Roosje75 (ronde 2) NOD April 2008 02-04-2008: Goudvis22 (ronde 3) 03-04-2008: Jent (ronde 6) 05-03-2008: Caro73 (ronde 5) 11-04-2008: Sisqa (ronde 2) 17-04-2008: Tinkelbel (ronde 3)
Weet je wat zo stom is. Ik denk altijd dat je alles kunt regelen. Ik ben goed in organiseren en bedenk dan ook makkelijk een plan. Dus ik bedenk een SMEP plan en dat voeren we uit en dan moet het DUS goedkomen. Maar zo werkt het natuurlijk niet, en ik voel me dan dus behoorlijk in de steek gelaten door mijn lijf, de logica en de natuur. Ik doe alles zoals het hoort dus hoor ik daar gewoon een baby van te krijgen. zou ik van dit alles dan toch ook nog iets leren?
Hey thura, ik weet dat het telkens een negatief test in handen hebt, je echt rot kan voelen, denken dat het jou niet gegunt wordt...maar eens komt het wel, geloof me, wij hebben het allemaal eens meegemaakt, maar het is dan een teken dat het eitje misschien niet goed genoeg was, of iest anders, maar op een dag zal het goed bevrucht worden en dan zal alles goed verlopen....ik weet je hebt er nu niets aan, maar ik wil je alleen wat moed geven....veel liefs van pippo!
geduld hebben wordt hier op de proef gesteld! kweet je staat er machteloos tegenover, maar het moet zijn dat het nog niet klaar is nu, maar wie weet is het wel de volgende maand!
Ik herken dat heel erg Thura, van dat 'logica'-verhaal. Alles wat ik in mijn leven wil, kan ik zo ongeveer bewerkstelligen. Wil ik afvallen? Dan doe ik dat. Wil ik verhuizen? No problem. Nieuwe baan? Ik hoef maar te solliciteren en ik heb 'm. En nu, voor het eerst in mijn leven (zo voelt het dan in ieder geval), wil ik iets waar ik zelf niks aan kan doen om het voor elkaar te krijgen. Stom he, dat gevoel van onmacht kende ik voorheen eigenlijk helemaal niet...
Ja dat hebben we bijgelegd... Alles gaat nu weer goed... Even afkloppen voordat we vanavond weer knallende ruzie hebben
Ik sta er zelf niet in hoor... Alleen in de weekenden help ik mee... Ik werk zelf op de Rechtbank in Den Haag....
Selina, heb je al een test gedaan? Ik mag morgen weer, van mezelf. Geen bloed geeft moed, en ik heb nog niks gezien... Zou het kunnen dat de test het fout had?
Hoi meiden, Na wat " rust" kom ik weer mee kletsen, we gaan er weer voor ..... Iedereen die inmiddels zwanger is geraakt, van harte ! Liefs!
Nee nog niet.... Ben zo bang dat als ik die test doe en hij is negatief, dat ik een uur later ongesteld wordt... Daarom wacht ik tot de avond... Ik ben nog nooit ongesteld geworden in de avond...