hahaha, erg hé die testmomenten ik werd ook altijd zo onzeker rond mij nod, en durfde dan ook niet te testen. ik heb nooit voor mijn nod getest altijd 2 dagen erna ofzo. (en dan zit ik tegen jou te zeuren dat je moet gaan testen.....ik kan me beter stil houden ) doe wat jou het beste lijkt meis! mijn duimpjes draaien voor jou en natuurlijk ook voor de andere dames hier! *knuf*
Knuffel terug! Vind het gewoon heel erg eng... Het liefsst stel ik het gewoon uit tot ik ongesteld word... Het liefst word ik gewoon negen maanden niet ongesteld en test ik gewoon negen maanden lang niet hahahah...! Ik ben bang dat hij negatief zal zijn... Maar ik ben ook bang voor het gevoel wat ik ga krijgen als die positief uitslaat... De angst om het weer te verliezen... ik wil niet in die angst leven...
ik herken het... ik mag dinsdag voor de eerste echo en zie er best tegenop... stel je voor dat het weer mis zal zijn. eigenlijk moet je daar niet vanuit gaan, maar toch blijft het spannend.
Ik hoop voor jou dat je een mooi hartje zult zien wat flink tekeer gaat... Ik ga echt voor je duimen...
hmmz bleh. hele dag gister niks, vanochtend niks. Maar zo rond een uur of tien rood bloed bij het afvegen. Dus ik denk, nou ja, jammer. maar het is nu half twee en er is nog geen druppel bijgekomen...Ik snap werkelijk niks meer van mijn lijf.
OOOOwwwww Thura en Selina, spannend hoor! Ik hoop Thura dat die negatieve test gewoon een te vroege actie van je is geweest, en dat ie snel positief uit gaat slaan! En Selina, spannend, vanavond testen!?! Ik duim voor jullie meiden, als jullie dat dan over een week ook voor mij doen
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de kns vrij groot is dat het doorzet. en ik heb nog geen nieuwe batterijen...
helaas deze keer, het zet wel door geloof ik. Kramp enzo. maarruh, welke datum moet ik nou nemen? vandaag? Of is een beetje bloed niet genoeg om mee te rekenen?
19 april zou dan mijn nieuwe NOD zijn. Kan iemand dat in het lijstje zetten? Mijn comp doet lullig tegen mij... Altijd als ik ga knippen en plakken...
Oh jee... Tja, je kán natuurlijk wachten tot je buik het formaat van een voetbal aanneemt. Dan kan het namelijk bijna niet meer anders dan dat je zwanger bent. Maar of je zoveel geduld hebt? Ik ben wel erg nieuwsgierig moet ik zeggen Selina! Kun je het niet voor ons doen? (grapje) Al enig idee wanneer je overstag gaat?
Morgenvroeg als ik dan nog niet ongesteld ben... Als ik dan wel durf... Ik heb al een CB digital in huis...