Hey Sophie, welkom hier! vervelend he een miskraam (understatement!) hopelijk ben je snel weer zwanger! liefs Miek
Hallo dames! Heb vanochtend getest. En ik kan niet zeggen dat ie negatief was, maar ook niet echt positief. Ik kon meteen wel een lijntje zien, maar is zó licht dat je het denk ik niet echt op de foto krijgt. Heb het geprobeerd, en zal 't straks (over uurtje ofzo als ik op mijn werk ben ) in mijn album zetten. Maar nogmaals, ik denk dat het op de foto bijna niet te zien is. Dus.... had gewoon nog moeten wachten met testen want hier kan ik natuurlijk ook niks mee. Maar goed. Nog geen echt nieuws dus...
Dank jullie wel. Dat we met zijn allen maar heel snel zwanger mogen zijn! Miek, inderdaad ja. Zag dat jij het een paar keer hebt meegemaakt. Wat naar Meisje0123 Wat spannend Hier ook blauwe duimen hoor. x Sophie
Hij is errug licht. Ik zag hem bijna niet. Ik zou nu niet gelijk in een roze wolk gaan hangen, maar wachten tot NOD of misschien zelfs later... Ik duim voor je Jedid-Jah
Ben maar niet bang, die roze wolk zal nog lang op zich laten wachten hoor. Na de MA bij 11 weken vorige keer ben ik best huiverig geworden. Maar goed, ik ga gewoon nog een keer testen komend weekend, en dan zien we wel weer verder...
hallo allemaal.... ik zal hier graag mee willen kletsen als het mag.. zal me even vorstellen ben natasja 19 jaar oud.. hebben al een dochter van 1 jaar oud... wij zijn december gestopt met de pil en was in ronde 2 zwanger helaas bij de 8 weken echo kwamen we erachter dat het mis was... was geen vruchtje meer.. daarna op 9.1 weken zwangerschap een curretage gehad... en nu blijft onze wens sterk denken nog veel aan ons droppie... maar de wens is er nog... ik heb anderhalde dag bloed verloren en nu soms nog beetje oud bloed.. er worden allemaal dingen gezegd de 1 zegt je mag gelijk zwnager raken de ander zegt van niet... nu had ik me vraag bij de VK vooorgelegd en zei dat het ook gleijk moch zolang je geen bloed meer verlies.. dus straks in me vructbare periode gaan we weer rustig aan proberen.. verrwacht er deze maand nog niks vaan aangezien je cyclus dan toch weer van slag is... maar niet geschoten is altijd mis... hoop dat ik hier mee kan kletsen is toch wel fijn.. aangezien jullie het ook allemaal hebben meegemaakt en toch ook de angsten voelen waarschijnlijk
Ik zie miss een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun streepje ikz ou gewoon were testen als je overtijd bent duin voor je
Helaas welkom hier Natassie! Wel leuk dat je ons komt versterken! Sterkte nog met het verwerken van de miskraam en hopelijk is het snel weer raak!
Meisje0123, ik zie ook een heeeel licht streepje! Spannend zeg. Heb je inmiddels een foto verwijderd? (Omdat je het had over tweede foto...) Of bedoel je die met al die testen er op? Duimen worden steeds blauwer hier Welkom Natasja. En nog heel veel sterkte! Ik heb me hier ook net (gisteren) aangemeld. Dat t maar snel raak mag zijn. x Sophie
Heb er inderdaad één verwijderd. Dat was er een die ook hartstikke vaag was. Heb inmiddels een Kruidvat-test in mijn tas zitten, die sneuvelt morgenvroeg!
spannend meisje0123... mijn duimen draaien voor je! ik zie het streepje inderdaad ook vaag... dus ben zo benieuwd!
kom gewoon even spieken of hier nog nieuw roze gespot is, want ik kom zelf hier bij dit topic vandaan!