Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D Het schiet al op!

x Sophie

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, hier dus geen goed nieuws... :(
    Heb nog een keer getest (nog een keer ClearBlue) en er is NIKS te zien.
    Had zo gehoopt dat er nu meer duidelijkheid zou zijn...
    Ik heb nog een beetje hoop omdat ik nog niet ongesteld ben en ik wel wat symptomen heb, maar het feit dat die test van vanochtend zo negatief was, geeft natuurlijk niet veel positiefs aan...
    Ik blijf dus nog even op het wachtbankje.

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    waarom heb je gewoon niet gewacht totdat je overtijd was dan?
    zooo voel je je alleen maar rotter

ik duim voor je hoor :d

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, ongeduldig he ;)
    Overigens testte ik bij mijn vorige zwangerschap 1 dag voor NOD positief.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja snap het wel hoor,vooral als je testen in huis hebt dan is het gewoon erg verleidelijk,

maja wil niet zeggen dat het een tweede keer ook zo is he :D

;)

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    LIEF!
    Ik hoop dat het nog goedkomt.
    Maar ben weer met beide beentjes op de grond hoor! ;)

7. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Hey Meisje, ik duim voor je dat het alsnog raak is :thumup:

Alle nieuwkomers welkom. Jammer dat jullie dit hebt moeten meemaken maar hopelijk worden jullie snel weer zwanger.
    Ik heb zelf veel steun gehad aan dit forum dus hopelijk geldt dit ook voor jullie.

Zelf heb ik wat moeite om te genieten van de zwangerschap. Zo bang dat het weer fout loopt. Ik heb over 2 dikke weken een eerste echo waar ik ook al bang voor ben maar hopelijk is het snel zover.

Hier wat hcg'tjes :)

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Ik duim voor iedereen!

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hallo meiden,
    Ben er een tijd niet geweest, wou me niet zo bewust bezighouden met zwanger worden etc. Niet lullig bedoeld, maar als ik vaak zie dat er weer zwangeren bij zijn gekomen word ik zooo ongeduldig. Wou even rust, wel goed geklust ondertussen natuurlijk :) . Ik heb niet meer getempt, niet aantoe gekomen :oops: . Weetniet wanneer mijn ei is. Ik ga ervan uit dat het gisteren was. Ondertussen gewoon elke dag klussen, hoop maar dat ik uberhoubt een ei heb deze maand :( . Ik heb niet echt iets gevoeld, eerder voelde ik tijdens mijn eisprong altijd een steek bij mijn eierstok. Nu voel ik niks :(

Mjaaa, hoe is het hier? Heb niet alles terug gelezen.
    Spannend Meisje! Ik zie wel een heel dun lijntje! Ik hoop voor je dat het raak is.
    De laatste testen die ik deed waren negatief, ik heb ze van verschillende merken gedaan. Maar bij de clear blue test zie ik altijd op een of andere manier dat er een dun lijntje staat, vooral als er licht op schijnt. Zou dit gewoon aan de test liggen? Heel apart.

Groetjess

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Meisje, ik blijf duimen voor je!

x Sophie

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hey meiden!
    tijdje geleden dat ik hier geweest ben,
    maar hoe gaat het met de dames? en is er verder na anneke nog meer roze gespot?

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Lindaa,
    Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Zag vaker dat er staat 'roze gespot'. Daar bedoelen jullie toch zwanger mee?
    Vond het een beetje verwarrend nl. omdat bijv. mijn miskraam ook begon met roze. Het doet mij denken aan beginnend bloedverlies :oops:

x Sophie

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh meid. Roze gespot is idd zwanger hoor!
    Wij willen eigenlijk wel wat meer zwangeren bij ons in het topic ;) (zwanger na miskraam) .. dus kom op dames :D
    Ook voor mij even geleden dat ik hier was ..
    Succes dames, zet hem op!

Liefs SAM

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou bij gaan de ZSSS errug de goede kanten op. Zo heb ik ook spotting gehad en daarna een temp dip wat kan gebeuren bij innesteling... Nu lust ik ook geen koffie meer. Het aparte is dat ik een heleboel klachten heb, maar mijn (.)(.) doen geen pijn en dat deden ze vorige keer wel. Nu zijn ze wel weer mooi 2 maten gegroeid ;) Dat vind mijn hubbie niet errug:D Misschien misschien

Jedid-jah

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend! hoop hoop hoop :D

x Sophie

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis ik zie dat je 2 dagen overtijd bent
    hoe gaat het?

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hello dames!
    Hier nog stééds niks!
    Geen ongi, maar ook geen positieve test.
    Heb afgelopen dinsdag 2 weken geleden een FM gehad en toen was mijn ei 15 mm. Dus mijn eisprong is écht wel ruim 2 weken geleden geweest (heel veel groter dan 20 mm zal 't echt niet geworden zijn neem ik aan, en als dat wel was dan zou ik toch echt dit weekend wel een keer ongesteld moeten worden)!
    Dus... wachten, wachten en wachten.
    Morgen bel ik de gyn (die had nl. ook gezegd dat ik dan moest bellen als ik niet ongesteld zou zijn) en dan zien we wel weer verder.
    Raar hoor.
    Hoop dat de testen allemaal liegen (hihi) en dat ik gewoon nog niet genoeg HCG in mijn urine heb. Maar ben er bang voor dat dat ei van 15 mm misschien toch niet gesprongen is ofzo. Hoewel de gyn me echt op het hard gedrukt heeft dat ik nu dus óf zwanger, óf ongesteld zou moeten zijn. Vaag hoor.....
    Ik houd jullie op de hoogte!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Meisje, pfoeh dat is wel erg spannend voor je.
    Duim nog steeds!

x Sophie

18. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ik duim voor ons allemaal! Hier helemaal geen spannend nieuws, ik ben braaf ongesteld geweest, niks bijzonders aan.

Wél is de nieuwe bank geleverd en hij zit fantastisch. Hij is van pilotenleer en mooi licht bruin. Ben er helemaal blij mee. Zelf ben ik een beetje ziekig, gewoon wat hangerig enzo. Hopelijk krijg ik geen koorts ofzo, dat schijnt slecht te zijn voor je eisprong. Duimen maar dat deze maand het ei wordt opgewacht door allemaal fitte blije zaadcellen...

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog een met blauwe duimen voor iedereen :D

Thura, je bank klinkt mooi! Kun je altijd zo lekker vrolijk van worden als je iets nieuws gekocht hebt :p

Wat jij beschrijft heb ik trouwens ook. Hangerig, grieperig, koortsig gevoel, maar geen koorts. Meer om me heen. Wist niet dat het slecht is voor eisprong :rolleyes: In elk geval beterschap!

Heb net getest of hcg helemaal uit mn lijf is na miskraam. Als ik bij daglicht heel goed kijk, lijk ik nog heeeeeeeel licht streepje te zien. Maar zo goed als weg :D
    En nu m'n eisprong afwachten en hopen dat t streepje snel weer terugkomt :D T weekend hebben we voor t eerst na miskraam weer flink lol gehad in bed ;) , had t erg gemist.
    Over fitte blije zaadcellen gesproken: moet echt opletten m'n man niet teveel instructies te geven wat gezondheid betreft (medicijnen niet vergeten te nemen, niet teveel alcohol etc.) :)

x Sophie

20. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ja wat kun je dat dan missen he, vrijen. En tegelijkertijd niet durven, bang dat er iets stuk is of gaat...

Als het aan mij ligt gaat lief op een alcohol vrij dieet, niet blowen, vitamines slikken, bewegen, wijde kleren aan... Maar goed, hij rookt neit meer, drinkt nooit veel en rookt 1 blowtje in de week met een minieme hoeveelheid wiet er in. Het zal toch daarmee wel meevallen? En die vitaminepillen slikt hij wel. Niet dagelijks, maar toch redelijk vaak.

Deel Deze Pagina