Ja echt rustig hier! Ik ga zo ook liggen.. Pffff.. Nog een paar minuten dan zal m'n liefje er wel zijn! Ik heb zo'n hekel aan msn! Bah!
heerlijk lekker slap lullen hahaha Mijn mannetje ligt al in bed Ik ben weer eens klaar wakker das minder Maar jah niks aan te doen
Niet geprobeerd maar ben nu klaar wakker dus lijk me ook niet slim om nu te gaan liggen dan slaap ik toch niet Had mn dip tegen half 12 en ben er dus nu overheen
Ladies ik heb een mooi gedichtje gevonden Daar waar onze vlindertjes zijn, is het warm,gezellig en fijn Een plekje mooi en sereen Maar missen kunnen we er geen 1 Al die mooie vlindertjes fladderen daar rond Van de morgen-tot de avond stond Denk bij elke traan die je laat Dat dit mooie plekje niet vergaat
@ Danjo.. Wat een mooi gedichtje! Goed Lola dat je het af hebt gekregen. Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt. Nou ja.. Wie weet is het wel prima! Wij hebben gisteravond nog even geklust. HIHI.. Net de honden uitgelaten. Vriendlief is boodschappen aan het doen. Dan zal ik zo maar met het huishouden beginnen.. Pff geen zin in, maar ja.. Het moet maar even! Die 250 pagina's moet wel gaan lukken vandaag zou je zeggen! Nou dames have a nice day!
Latoya zou toch sowieso vandaag testen? En Liesje dan? Morgen? Ach ja, het is nog vroeg! Ik zou gewoon heeeeeeeel graag weer wat roze zien hier!
Liesje niet. Die zou misschien zondag of maandag weer testen. Maar dames, een streep is een streep hoor.. Dus die zijn gewoon zwanger