Inderdaad Thura ik had het wel een beetje stiekem gehoopt, want het leek me zo naar om weer ongesteld te worden na de miskraam. Het is dan zo definitief dat je echt niet 17 weken zwanger bent . Ik weet bijna zeker dat ik wel een eisprong heb gehad, precies twee weken voordat ik ongesteld werd had ik vruchtbaar slijm en voelde ik mijn eipsrong weer net zoals voorheen en mijn temp steeg flink daarna. Ik moet zeggen dat ik dat wel weer een geruststellende gedachte vond, mijn lichaam werkte weer! Maar denk ik ook dat mijn lichaam verder niet klaar voor een eventuele zwangerschap was, ik ben behoorlijk heftig ongesteld en heel veel buikpijn. Het voelt een beetje hetzelfde als de kramp na de curretage, eigenlijk best naar. Sinds mijn eisprong ook veel steken en kramp gehad. Ik slik nu gewoon heel veel pijnstillers, heb even geen zin om te voelen. Nou dit is een heel verhaal weer, maar ik heb wel weer hoop voor de volgende rondes. Soms nog wel verdrietig, maar het gevoel van een nieuw kindje is sterker dan ooit! Hoe is het met jou? Ik zag aan je banner dat je net je ei hebt gehad. Nu maar hopen dat ze elkaar gevonden hebben! Het is altijd zo spannende tijd die laatste twee weken, in ieder geval ik vind ze voorbij kruipen. Heel veel succes met wachten, he.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=87994 Meiden, omdat dit topic wel heel erg groot begint te worden, ben ik een nieuwe voor jullie gestart. Veel kletsplezier aldaar ! Groeten, Josien