hey ladies sam poetse haha Hier al lekker met danjo op pad geweest en nu ff geen puf meer waar blijft latoya nou dan haha marije hoest met jou meid
Goeie morgen dames...Heb nog geen test gedaan, ik wacht liever het weekend af..Om teleurstelling te voorkomen...Dus als ik maandag nog niet ben, dan test ik dus maandag..Hoe gaat het met jullie? Marjolein, dat horen we niet vaak dat je niet blij kunt zijn dat je niet zwanger bent Maar begrijp het wel, je lichaam is in iedergeval dan weer hcg vrij en weer klaar voor nieuwe hcgtjes Jullie hebben t trouwens wel laat gemaakt vannacht..en dan zo vroeg wakker Nou, ik ben er denk ik niet vaak dit weekend...maar ik laat jullie sowieso maandag weten als ik weer getest heb..
Stom he ben gewoon blij dat ik weet hoe en wat zal volgende week wel gewoon ongi worden spannend meid we wachten geduldig af
Is niet stom hoor Marjolein...is toch beter dat je nu weet waar je aan toe bent..en je weet maar nooit, strax is het in 1x weer raak...ik blijf hopen voor je en duimen Nou, ik zie wel of ik ongi word of nie...heb er niet echt heel veel vertrouwen in..
Hier wel hoor..de anderen hebben het erg laat gemaakt hier Meiden, ik heb trouwens mijn banner veranderd naar mijn langste cyclus hoor... Zo zie je maar dat ik veeeeeeeeeeeeeels te vroeg heb getest...:-s Dus ik wacht het mooi af dit weekend...
Ja, want ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word altijd 4 weken en 1 dag later dan vorige x weer ongi..dus dan houd ik het bij 29 dagen Heb er gister nog even goed over nagedacht
Ja, en ik word meestal altijd 4 weken later ongi..dus heb alles ff aangepast..:-s dus wacht het maar rustig af dit weekend..Ik ga trouwens ook weer offie,want we moeten zo naar een verjaardag...een fijn weekend ook voor de rest van de dames en tot snel! Liefs
Miranda, danjo of tewel Marjolein heeft getest, zodat ze wist dat alles uit haar lichaam is na haar mk..vandaar dat ze getest had