En dames ben terug van weggeweest, moet normaal 35 pagina's bijlezen, dat zie ik niet zo zitten. Kort vraagje zijn er zwangeren deze week geweest?
19 pagina's om bij te lezen sinds gisteren.......... dus nieh gedaan 8) Zie wel aan de banners dat Latoya en Liesje nog geen definitief blij nieuws hebben. Nou, dan moet ik daar morgen even voor terugkomen! @ Lindaa : kan zijn dat per ongeluk niet de laatste lijst is gekopieerd. Wanneer was jouw NOD ook alweer, en hoeveelste ronde na je MK? @ Miranda : heb jij wel es een miskraam gehad? @ Iedereen : ik heb dus niet bijgelezen, alles goed hier? Ellen, jij volgens mij morgen een romantische middag en maandag verwacht je je ei toch?
HE DAMES.. Er is nog niets definitiefs. Maar wel beiden met vaag streepje posi getest! Natas: Ik heb maandag ook mijn ei hoor Waarom vergeten jullie mij steeds Enn.. over Miranda.. Neej die heeft geen miskraam gehad. Gister is er ook tegen haar gezegd dat het leuker voor haar is dat ze bij een ander topic gaat. Aangezien zij niet weet hoe wij ons voelen. Ze wil ons alleen een hart onder de riem steken zegt ze. Maar ze blijft meepraten. Gister heel veel over gezegd.. Ooh ja.. Mijn vriend heeft al een trouwpak Dus dat is ook al geregeld
Aaaaah kom maar Sam, krijg je van mij een extra dikke knuf omdat ik je vergeten ben Ah, er is dus al veel gezegd over Miranda hier. Een hart onder de riem vind ik erg lief van haar, maar voor de rest lijkt het me dat ze hier veel dingen niet begrijpt. Het gaat tenslotte hier over verder gaan na een miskraam......
vrienden van mj hebben een miskraam met 8 weken gehad,en en vriendin van mij een doodgeboren dochtertje met 7 maanden,..maar ik blijf het niet zeggen wil graag dat er word opgehouden mt kletsen over mij ik kan heel goed mijn eigen antwoorden geven