Zwanger September 2007 : 1. Princess (ronde 1) 2. Marlie81 (ronde 1) 3. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Bruidje77 (ronde 2) 2. Femmes (ronde 3) 3. Droom(ronde7) Zwanger November 2007: 1. Daantje86 (ronde 3) 2. Sann (ronde 2) NOD Oktober 2007 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November 2007 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1) 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 12-11-2007: Sabien99 (ronde 6) 13-11-2007: Lindaa (ronde 2) 15-11-2007: Marije1980 (ronde 6) 19-11-2007: Sam8 (ronde 2), Ellenk (ronde 2),Inez(ronde2) 22-11-2007: Casedy (ronde 4),Zico (ronde ?) 23-11-2007: Nony (ronde3),Charlie01 (ronde5) 21-11-2007: Natas1 (ronde 3) 25-11-2007: Sas28 (ronde 5), Lola1982 (ronde 1) 28-11-2007: Annna (ronde 1) NOD December 2007 08-12-2007: Wwjc19 (ronde 2) Zo weer goeie lijst zico je staat erbij Sam meid al weer terug van shoppen Ik heb ff bakkie gedaan bij schoonma en een leuke trui van der gehad haha lief he voor de rest weinig gedaan geen zin beneden moet nog gezogen worden Natas je hebt niet heel veel gemist meid Ik zwaai ff naar je linda zico had een verkeerde lijst hier sta je wel gewoon op OH IK BEN VANDAAG
en dit is ook geen topic over miskramen terwijl die er wel is,....maar jullie kiezen er ook voor om t hier te doen...word ook niks van gezegd dus waarom word ik al 2 dagen uitgekakt?
omdat er al topics bestaan die jij opent en by the way ,wat ik al zei ga bij de juni mamas kletsen je komt hier steeds posten en de meiden zitten hier niet op te wachten 'wat z dus al meerdere malen hebben laten blijken Je bent zwanger en je zit niet op onze verhalen te wachten Nu is het allemaal spannend maar er zijn ook mindere momenten hier
ik reageer niet meer op die ontzettend kinderachtige opmerkingen over mij,als ik iemand mijn liefs wil geven,wil feliciteren of wat dan ook,doe ik at toch wel. amen
ik mag overal typen he wie denk je dat je bent om een beetje te proberen wat dames tegen me op te zetten,hoe oud ben je hee?bekijk het dan allemaal maar ik meld me af op dit topic wens jullie veel succes met katten op iemand anders
je hebt echt een bord voor je kop meid Ik bedoel het niet onvriendelijk maar er is toch al een paar keer wat gezegd hoe en wat en idd je mag zelf weten war je typt maar omdat jij niet weet wat mij mee maken kun je hier beter niet komen je bent zwanger en ga daar van genieten op onze verhalen zit je niet te wachten lijkt mij en euh over hoe oud ben jij ,,Denk eerst ff aan je eigen reacties
Hoi meiden hoe is het met jullie? Hier nog steeds geen ongie te bekennen wel af en toe buikpijn grrrrrrrr weet het allemaal even niet meer! liefs vruchtje
als iemand wat heeft doe het niet meer on topic maar stuur dan een email of een pb of msn ben t echt zat dat ik hier belachelijk gemaakt word
Miranda, je lijkt me een hele lieve meid maar daar gaat het niet om. Dit is een topic over zwanger worden (jij bent gelukkig al zwanger) na een miskraam (je hebt nooit een miskraam gehad). Daar gaat het om.
Jeetje Vruchtje, het wachten duurt voor jou zo wel heel erg lang Ik ben het even kwijt, had jij al getest?
Natas dit is al meerdere malen gezegd en we hebben dr ook gezegd als zei af en toe enes langs komt om suc6 te wensen geen enkel probleem maar denk dat ze het niet snapt
Vruchtje je had toch een test gedaan en nega of heb ik het mis ,, Nou spannend en hopen dat ie alsnog posi wordt
Ja gister in het begin van de middag getest helaas negatief. Zit nu op 15 dgn na mijn eisprong gister dus 14. Ik hoop ook dat ik alsnog posi test of dat ik gewoon ongie wordt, maar dat ik in ieder geval weet waar ik aan toe ben.