ik blijf nog ff,vind niet kloppendat de moderators hier niks van zeggen,ik had deze topic gisteren al gesloten als ik hun was,dus zolang mijn naam hier voorkomt,blijf ik,wil dolgraag alles lzen in dat geval 8)
Dit is een prima topic en laten we dat alsjeblieft zo houden. Miranda je bent zwanger gefeliciteerd, maar misschien is het beter als je niet meer reageert hier op dit topic! Natuurlijk kan je wel gewoon mee lezen gr vruchtje
hallo dames.. @ miranda: jij begrijpt ons dames denk ik een beetje verkeerd.. wij hebben allemaal een miskraam gehad en jij niet..sterker nog jij bent in blijde verwachting en wij nog niet.. wij praten hier over van alles en nog wat.. teleurstellende dingen misschien wel wat angstaanjagende dingen,, eigenlijk zou je onze reactie naar jou toe als wat bescherming kunnen opvatten,, misschien worden hier wel dingen gezegd waardoor jij kan gaan twijfelen over jezelf en dat je misschien zelf bang gaat worden voor een mk ofzo.. we bedoelen het allemaal niet verkeerd,, maar je past niet echt in het groepje.. sorry.. @ natas1: mijn NOD is op 13 november en is de 2e ronde!
Vervelend Vruchtje. Hoop dat je snel uit deze onzekerheid komt! Verder Miranda Vertel mij even wat JIJ te maken hebt met het topic: Na een miskraam gaan we er weer voor ! ? Je hebt geen miskraam gehad gelukkig voor jou, en daarbij waarom wil je zo graag met een groep meekletsen die je niet eens kunt begrijpen? En waar je ook niet echt 'welkom' bent om mee te kletsen? Daarbij vind ik het reageren op Marjolein (DANJO) erg lullig. Ze bedoelt het helemaal niet verkeerd! Nou ik ga er ook niet meer woorden aan vuil maken. Ik vind het niet nodig dat je zo doet.. En dat je met ons meekletst!
jullie gaan wel ver he,...denk je nou echt dat het mij interresseert wat jij wel of niet nodig vind? jeetje mina hee .... zoek een ander pispaaltje EN WAAROM DOEN DE MODERATORS HIER NIKS AAN?! en waarom hebben jullie het dan niet over jullie miskraam bij het stukje "miskramen?
Heeeeeeeeee meiden, Ik wil ff wat melden: Giga positieve ovu test net! niet normaal zo positief. Matcare was al eerder positief als mijn clearblue smiley Mannetje is nu ff sparen in het cafe maar zou met uurtje terug zijn dus... daarna meteen aan de klus... (vanavond feestje dus daarna wordt en te laat en te veel alcohol) Morgenvroeg ook maar weer ff klussen. 8) Zeg Zou het van belang zijn vanavond geen of minder alcohol te drinken. Lust nogal heeel graag een wijntje (lees flesje wijn)
Omdat jij dat blijkbaar niet begrijpt! Moeten we het daar de hele dag over hebben? Gister nog ging het over het bloedverlies van iemand. En over iemand die met 13 weken een mk heeft gehad en hoe het nu met haar ging.. Daarbij, wij proberen verder te gaan NA een MK! Je hoort hier dus niet thuis!
wij zoeken geen pispaaltje maar kom op hee.. weet jij wat wij voelen en wat wij hebben mee gemaakt NEE.. dus het laaste wat wij nodig hebben is advies van een dame die gelukkig in blijde verwachting is en wij snappen niet dat jij dat niet snapt.. wij zoeken troost onder elkaar omdat wij allemaal hetzelfde gevoel hebben mee gemaakt en jij niet.. en geloof me daar moet je zoo blij om zijn.. ik snap ook niet dat jij het lol vind om ons verdriet en teleurstellingen te lezen.. het zou tog veel fijner zijn om met de zwangere dames te praten over de uitgerekende dag en kwaaltjes etc!?
Sam heeft vaak sex kan er geen genoeg van krijgen ,,hahaha dan zijn die testen overbodig Sorry ik ben melig