Zover had ik nog niet gekeken .. Ik woon tussen Drachten en Heerenveen in ELLEN! Ennuh Marjolein..Gedraag je Ik doe geen ovutesten, want ik voel m'n eisprong . Wij klussen nu keurig om de dag en als het goed is heb ik maandag net als anders de 15e dag m'n ei
Ja met het hele dweilorkest na een feest van iemand die 50 is geworden, moeten ook nog blazen verder hoop ik met goede muziek zodat ik lekker kan dansen ben nl. helemaal blij...
Ja je antwoord ergens op en dan staan er al weer 4 nieuwe berichten... Niet normaal..... Eigenlijk moet ik de kamer opruimen.
*zucht* gelukkig heb ik dat weer achter de rug.. nu nog ff wat koken (frituren veel gemakkelijker zo in het weekend )
Die van mij doet het meestal al door de weeks Ik ben altijd later thuis en hij kan het beter dan ik.... Ik laat nl. nog wel eens wat aanbranden. Maar had vandaag Make A Difference Day van het werk dus heb in een bibliotheek boeken en stellingen staan verzetten... dus nog niets kunnen doen...
Toen ik vorig jaren stage liep of als ik naar school moest kookte hij ook altijd.. Hij kan het ook beter dan ik.. Maar goed.. Is zo sneu als ik vrij heb, dat hij dan nog na het werken moet koken
Das waar, op mijn vrije woensdag kook ik ook altijd maar wel 1 pans gerechten want daar ben ik ster in. hihihi lang leve de studententijd...