Linda we weten het haha natas meid ik geloof er wel in zeker weten kppie omhoog houden he heb moed Lola balen meid dat je je zo voelt maar echt het komt goed
Lola, sorry weer over een berichtje heen gelezen.. er wordt ook zoveel gekwekt hier Maar meid, sterkte hoor! JE weet het he? Wij zijn er voor je!
Dank jullie wel hoor, lief! Ja Sam, vorige keer ben ik rap zwanger geraakt. Maar ja, op deze leeftijd kan dat ook een toevalstreffer geweest zijn. Of ik raak weer redelijk snel zwanger..... ik weet het niet, maar die angst is voor een groot deel een emotioneel gevoel wat er gewoon is.
Kan al een paar nachten niet op me buik slapen ivm met me boobs!Heb vlagen van misselijkheid en wat last van zuurbranden! maar heb ook een ongi gevoel! Temp was nog hoog spannende dagen zo! succes allemaal! op vele postieve testen!
Ja dat snap ik Natas.. Een hele dikke knuffel van mij! Gerda.. Klinkt veelbelovend meid! Nog even afwachten Ik weet het, het is moeilijk !
heey gerda lange tijd niet gesproken zeg! hoe gata het er nu mee?! klint idd spannend.. hoop het voor je!
Ik ga maandag testen boh spannend zeg ik zit nbu op 11 dpo af en toe wat steekjes in borsten maar dat is het dan en af en toe vreemd gevoel in buik, maar ja dit kan ook allemaal met een ongi te maken hebben he. Je weet het niet he. Maar ik heb nog geen ongi gevoel opzich dus het kan nog alle kanten op en mijn ei is dit x extreem vroeg geweest dus het is wel spannend. xxx Joyce