Ik hoop zo voor ons allemaal dat we toch gauw weer zwanger zullen raken he... Ik heb op 22 juli bloedingen gehad,24 juli echo dat kindje gestorven was en 29 juli heb ik waarschijnlijk vruchtzakje verloren. 7 augustus ben ik gecuriteerd. Vandaag ben ik ongi geworden. suc6 meiden!
Hallo allemaal, ik kom ook in dit topic lezen en schrijven. Al weet ik niet of ik veel ga schrijven op dit moment, ik vind dit forum nu even erg confronterend. Ik heb op 14 augustus een MK gehad (of liever gezegd een MA) met 8 weken zwangerschap. Het verdriet is nog rauw, de pijn snijdend, de leegte heel groot. Ik was zo ontzettend zwanger voor m'n gevoel, ongelovelijk dat het mis is gegaan al wist ik van de risico's op mijn leeftijd. Door (familie)omstandigheden zijn we er niet eerder aan begonnen, de angst dat ik nu te laat ben is weer in alle hevigheid de kop opgestoken. Ik probeer nu maar uit te kijken naar het moment dat m'n lijf weer een beetje normaal voelt en m'n cyclus weer op gang komt. Op dit moment nog geen NOD te zeggen, ik vloei nog steeds een beetje van de curettage (oud, zwart bloed). Hoop dat het snel allemaal weer gaat werken daarbinnen. ps : moet m'n avatar nog veranderen, snel een nieuwe zoeken.
oh ja, omdat ik daarvoor nog niet bij dit groepje zat. Ben dus ook niet zwanger na een miskraam geworden. Ik had me hier aangemeld omdat ik dus dacht dat ik een miskraam had gehad (snap je hem nog?)
Lieve meiden, Ik zit gelukkig niet in jullie schuitje, maar ik wil jullie SUPERVEEL succes wensen! Groetjes, Josien
ik zit nog steeds (on)geduldig op me ei te wachten, ben deze maand voor het eerst begonnen met ovuluatie testen mara nog steeds geen postieve ovu test terwijl ik vandaag toch me ei zou moeten hebben volgens me berekeningen zucht.... ik hoop zo net zoals iedereen toch gauw weer op een mooi wondertje , wat duurt het wachten op je ei en het wachten op een positieve test toch zo lang!
hier ook nog steeds geen ongi. wachten duurt zeker lang. word er een beetje moedeloos van. maar ik weet eigenlijk niet vanaf wanneer ik nu moet gaan tellen. Weten jullie dat misschien? heb op 15/7 mijn vruchtje verloren. Bij controle van de gyn op 2/8 en de keer daar voor zaten er nog stolsels in. Op 5/8 ben ik volgens mij toen alle stolsels verloren want toen had ik in eens helder rood bloed met stolsels erin. En van de week bij gyn op controlle geweest en toen was alles schoon\. maar moet ik nou vanaf 15/7 tellen of vanaf 5/8. Wat een gedoe allemaal .
Ik ben helaas ongesteld geworden. Op naar de 2e ronde. Nu wel gelukkig een normale cyclus, van 28 dagen. Toch nog iets positiefs!
Hoi meiden, Casedy.. moeilijk zeg durf ik niets over te zeggen.. Luna wat fantastisch dat je toch geen mk hebt gehad, fijne zwangerschap toegewenst! Voor de rest iedereen succes met testen etc etc.. dat er maar veel positesten mogen uitkomen.. Ik gebruik zelf de persona maar nog geen ei kunnen traceren.. het zou op zich nog kunnen maar hoop wel dat tie nog komt.. je hoort toch wel eens dat vrouwen geen eisprong hebben na de miskraam... nou ik hoop het wel.. de wens is zo groot..
meiden bedankt voor het antwoord. Dat scheelt weer een hoop ongerustheid. Zat me al weer een hele hoop dingen in me hoofd te halen. zoals wat als ik nou na 3 maanden nog niet ongi ben. Dan ga ik er maar van uit als het gemiddeld 6 weken duurt dat mijn nod dag 16 september is. Zou iemand dat op de lijst willen aanpassen heb geen idee hoe dat moet? @luna super meid dat je toch nog zwanger bent! was je helemaal vergeten in mijn vorige berichtje