goedemorgen Hier in de afwacht fase na MK nog 5 dg dan mn NOD hopelijk niet hahaha symptonen zijn er maar die heb ik vaker gehad het enige wat ik nu erbij heb gekregen was op dag 17 een drupje bloed in inlegkruisje dus 5 dg na mn ei ....en nu trekkend gevoel steeds in mn lies dan weer rechts dan weer links en voor de rest voel ik me goed wel gisteren urine naar huisarts gebracht omdat ik lage rugpijn had maar geen blaasontsteking gezien wel zat er beetje bloed in urine maar is nu op kweek gezet en kan vanmiddag bellen dus afwachten maar weer en zou erg snel zijn na MK weer zwanger maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he zwangeren gefeliciteerd en iedereen in afwacht fase en klus tijd su6 liefs kaley
Alle zwangere gefeliciteerd! Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad (doormiddel van OV testen wist ik wanneer het kwam) Nu wel gister wat bloed verlies gehad maar hoorde dat dat kan. (nog nooit eerder gehad) Gister toch nog even geklust en daarna weer wat helder bloed verlies. Toch ben ik bang dat het weer niet lukt omdat ik weer bloed heb gezien op dagen dat ik het niet zou willen zien. Maar ja wie weet. Iemand dat toevallig ook een keer gehad?
nou mijn temp is eindelijk gestegen naar 37 graden maar ik heb wel het idee dat mijn ei op dag 14 al geweest is...mijn temp stijgt sindsdien vanaf 36.5 naar 37 nu.... we hebben vorige week volop geklust dus we hopen weer het best ervan....heb de tepels sinds de eisprong wel errug gevoelig... alles verder goed met de dames hier? er was iemand zwanger maar ik weet zo gauw niet meer wie, maar GEFELICITEERD! en dat wij allemaal zo gauw roze mogen worden
Dat was ik Liesje! Ik hoop ook dat jullie heel snel roze mogen worden! Ik geloof het nog steeds niet. Voor de rest is alles goed met me. Ik voel weer niet veel, wat me dan weer ongerust maakt...
Princess, gefeliciteerd! Echt super dat het zo snel gegaan is! Ik heb vanmorgen ook getest en er verscheen bij mij ook een streepje. Heel raar, want ik heb een gewone ongi gehad.... Het streepje is ook bijna niet te zien. Hij staat wel in m'n album. Oh ja, op de foto lijkt ie grijs, maar hij is echt blauw.... Misschien is het wel weer mis gegaan, omdat ik zo heb gebloed... Wel 6 dagen, sowieso. Ieieieieie, begin ik nu gek te worden?
sorry princes maar ik wist het echt niet meer @Marije....het lijkt op de foto een indrooglijntje ik kan het niet echt goed zien hier zitten we op de wachtbank tot volgende weekend ...pffffffffffffff
Ja, ik weet het... Maar in het echt is ie echt blauw. En deze streep was er binnen 10 minuten. Kunnen indrooglijntjes ook al binnen 10 minuten ontstaan? Ik weet het echt niet.... Veel sterkte trouwens op de wachtbank... Soms lijkt het net een pijnbank he?
Dank je meiden! Jullie zijn super! @Marije: ik zou binnen een paar dagen nog eens testen. Ik duim voor je.
Goedemorgen! Ik heb weer getest vanmorgen en het venster was al weer niet helemaal wit.... Heeft de Kruidvattest soms standaard een lijntje erin staan? Van vorige keren met kruidvattesten kan ik me niet herinneren ooit een lijntje gezien te hebben.... Het is ook echt bijna niet te zien, maar wel binnen de 10 minuten en na die tien minuten wordt ie alleen maar duidelijker... Wat zouden jullie doen? De dokter bellen? De gyn bellen? Of gewoon helemaal niks en misschien zaterdag of zo weer testen? Ik vind het maar lastig hoor.... Ergens wou ik dat ik gewoon niet getest had.... Het kan toch niet goed zijn. groetjes Marije
Kan je misschien een foto plaatsen van de test? Ik denk niet dat daar standaard één of ander lijntje staat. Na 10 minuten is het resultaat niet meer te betrouwen hebben ze mij altijd wijsgemaakt. Na 5 minuten zou het er moeten staan dacht ik. Als je echt zeker wil zijn, zou ik je huisarts bellen voor een bloedafname. Waarom zou het niet goed zijn? Ik begrijp je dubbelgevoel wel hoor, zit er zelf ook mee... Ik had getest en ook positief (beter te zien dan de eerste zwangerschap, toen was het maar en licht lijntje). Heb direct mijn gyn gebeld en mag 4/9 komen, wat ze gaat doen weet ik niet, maar bang ben ik wel! Ik duim voor je mee Marije!
Goedemorgen dames! Marije ik zou een digitale clear blue doen.. het kan natuurlijk makkelijk.. en ik zou zeker een afspraak met de huisarts maken, misschien kunnen ze je HCG meten.. Ik probeer mn ei op te sporen maar tot nu toe niet gelukt.. had gehoopt dat het gelijk allemaal maar weer "normaal' is.. maar helaas... misschien komt het nog.. Hoe is het dat bij jullie gegaan?
Ik zou ook ff een afspraak maken met ha of je moet zelf zoiets hebben van kan een paar dagn wachten ls je bvb vrijdag zou testen zou ie donkerder moeten wezen
Dank jullie voor het medeleven! Het is toch wat.... Ik kan nu geen foto plaatsen, omdat ik op m'n werk zit. Maar de test ziet er hetzelfde uit als die van gister... Misschien moet ik toch de dokter maar eens bellen. Ik heb ook nog wel een digitale liggen. Misschien dat ik die vrijdag of zaterdag eens doe. Ik heb gewoon zo'n idee dat het niet goed kan zijn, omdat ik echt veel bloed heb verloren, nu bijna 2 weken geleden. Zoveel, dat kan bijna geen innestelling meer zijn. He bah, ik wilde het graag loslaten deze maand, maar op deze manier gaat dat niet lukken natuurlijk.