Ik denk dat ik me hier ook maar aanmeld. Na 2 keer een vroege miskraam te hebben gehad, gaan we er nog steeds voor. Begin het nu wel steeds spannender te vinden. Elke keer weer dat wachten of je ongi wordt of niet... Groetjes Ingeborg
Wat erg Assie! Sterkte meid.. Wij gaan morgen lekker ruim een weekje op vakantie.. heerlijk even weg van alles en iedereen.. hopenlijk levert het wat op.. Heb nog altijd mn ei niet kunnen vinden.. Tot snel allemaal.. en heel veel sterkte en succes..
Assie, wat erg zeg. ik wens je heel veel sterkte! ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. liefs bahar
Hoi danjo van harte gefelichiteerd wat een leuk en goed nieuws! en nu maar hopen op een wondertje! Assie, ik weet hoe je je voelt ik heb het ook hoor raak makkelijk zwanger maar zwanger blijven is een probleem, ik ben drager van een bacterie en ik weet dat ik daarom zoveel miskramen heb gehad. Ik zou toch anders een onderzoek gaan vragen bij de gynacoloog want het is natuurlijk niet goed, het neemt je verdriet zeker ook niet weg maar als je toch een stukje duidelijkheid is dat wel prettig. Sterkte meid met je verlies van je kleine wonder...
Ik ben zo bang dat het weer zal misgaan hé. Ik kan gewoon niet genieten. Weet niet wat dat is met mij, maar ik geloof nog altijd niet dat ik zwanger ben... Gisteren en eergisteren was ik door de dag misselijk, maar vandaag niemeer. Zie er enorm tegenop om op 4/9 naar de gyn te gaan, zo bang voor slecht nieuws. @Assie: wat een vreselijk nieuws! Sterkte meid, ik denk aan je! xx
Prinsses ik kan het me ze voor stellen, bij elk dingetje dat je voelt... Maar probeer er van te genieten en het is al bijna de 4de...... Heel veel succes met deze zwangerschap, en ik hoop dat ik snel kan volgen! LIEFS nony
Dank je Nony om me effe moed in te praten. Ben echt doodsbang. Gewoon omdat ik weer niets voel, was vorige keer ook zo en toen kreeg ik die leuke opmerking van mijn nicht dat mijn vruchtje dan niet groeit... Ik hoop inderdaad dat jij en alle anderen snel volgen.
prinsses tuurlijk praat ik je moed in! Hoe voel je je nu? Ik vind het ook heel spannend voor jou, hoelaat heb je de 4de een afspraak?
Ik voel me goed, eigenlijk voel ik niks (en net dat baart me zorgen). Vorige keer voelde ik ook niks en toen ging het fout... De 4de om 10u45 moet ik bij mijn gyn zijn. Ben dan aan het werk, maar gelukkig ligt het ziekenhuis naast mijn werk Dus kan gewoon effe te voet tot daar lopen om bij de gyn te komen. Handig dat wel. Hoe gaat het met jou?
SPANNEND! Ik voel me wel goed, heb nog steeds wat oud bloed maar klussen wel gewoon tjaa je weet maar nooit Moet over 2 weken weer bloed laten prikken voor hcg hoop dan dat het natuurlijk weer omhoog is....dan is er weer een beeb Dus voor ons allemaal spannende tijden. Je laat het wel meteen wten toch? LIEFS nony en een hele DIKKE geluksknuffel
Tuurlijk laat ik iets weten! Dikke knuffel terug! Idd voor iedereen spannende tijden! Ik schrijf nog lekker hier mee, voel me nog niet zo ok om mee te schrijven bij de zwangere dames...
@ Assie: wat ontzettend naar voor je. Echt heel veel sterkte gewenst. Je moet vooral voor ogen houden dat het écht wel een keer goed gaat. Maar ik kan me voorstellen dat je het nu eventjes niet ziet zitten. @ Princess: ik kan me goed voorstellen dat je het nog niet geloofd. Gewoon lekker hier mee blijven schrijven en met goede moed naar de gyn volgende week. Nog maar 5 nachtjes slapen.... En dat je niks voelt, hoeft in principe natuurlijk niets te betekenen, maar ik begrijp je zorgen. Ik denk dat ik zelf ook nooit meer zorgeloos zwanger kan zijn. Er zit helaas niets anders op dan wachten.... Met mij gaat het wel ok. Ik kan merken dat m'n ei eraan komt. Heb weer ontzettende koppijn en voel van alles in m'n buik. Dit weekend gaan we lekker naar een hotelletje. Lekker even de boel de boel laten. Heerlijk!
Helaas ben ik vandaag na 8 dagen overtijd ongi geworden. We hebben er samen goed de balen van. Nu maar zien wat mn volgende cyclus gaat doen. Ga nu weer gauw en zo genieten van een grote biefstuk met een lekker koud biertje als troost.
Lieve Assie, Wat ontzettend KLOTE. Zo dat is er uit. Echt ongelooflijk balen. Ik denk aan je meis... en als je het nodig hebt, kan je me ook altijd een PB sturen. Liefs en ook dikke knuffels aan de rest Marleen
23-08-2007 Bahar (ronde 5) 24-08-2007 Princess (ronde 1) 30-08-2007 Jendo (ronde 6) 03-09-2007 Kaley (ronde 1) 06-09-2007 Marleen123 (ronde 2) 06-09-2007 FunnyMe (ronde 36) 09-09-2007 Vruchtje24 (ronde 2) 09-09-2007 Liesje76 (ronde 2) 10-09-2007 Sabien99 (ronde 2) 10-09-2007 Bruidje77 (ronde 1) 10-09-2007 Sas28 (ronde 3) 11-09-2007 Hummel: (ronde 2) 11-09-2007 Mama2801 (ronde 1) 12-09-2007 Danjo (ronde 9) 14-09-2007 Marije1980 (ronde 4) 14-09-2007 Cassanie (ronde 3) 14-09-2007 Charlie01 (ronde 2) 16-09-2007 Nony (ronde 1) 16-09-2007 Casedy (ronde 1) 18-09-2007 Lola 1982 (ronde 3) 23-09-2007 Droom (ronde 6) 24-09-2007 Manon F (ronde 2) 24-09-2007 Marun 27-09-2007 Emmi (ronde 2)
hier ben ik ook nog weer even gauw voordat ik moet werken @assie...wat ontzettend klote meid! ik denk aan je en hoop voor je dat je gauw weer roze mag worden FF wil mijn ei maar niet vinden en mijn temp gaat maar op en neer net als een achtbaan! Ik heb ontzettend zere tepels en mijn boobs zijn gevoelig. 's avonds voor het eten ben ik al moe maar ik durf er nog niet teveel achter te zoeken want ik ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt.... de vorige keer had ik ook als eerste last van mijn boobs...nee laat ik mezelf nog niet gek maken groetjes liesje
Goedemorgen Vanmorgen 37'2 temp...! nog 3 dg te gaan voor mn NOD afwachtfase duurt altijd lang hihi maar hopen mag altijd he ....ookal weet je wel dat een temp ook niet alles zegt wie weet zit er al een klein wondertje weer in mn buik wilde dit even kwijt fijne dag allemaal liefs kaley
n og 3 spannende dagen kaley ik zal voor je mee duimen! ff heeft nu al duidelijk mijn ei aan gegeven vind het zo spannend nog 10 dagen tot ik kan testen zucht....