Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Zico: ik duim voor je dat het snel opgang komt zodat je ook weer verder kan gaan!

@ Nony: mijn eerste x na de miskraam was het ook bijna niks, oudbloed 2 dagen lang, toen een paar dagen niks en opeens een halve dag helderbloed. Wel de bijbehorende kwalen en buikpijnen dus was bij mij zeker een ongesteldheid!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zie op de lijst dat het Kaley haar NOD is vandaag!
    Ik ben benieuwd! Ik duim voor je Kaley!

3. Debstar

Debstar Lid

29 aug 2007
    8
    0
    0
    Bankemploye
    Roosendaal
    Hey meiden,
    Morgen 4 weken geleden sinds de curretage van 7-8! Heb allerlei gekke symptomen en ben bang dat mijn lijf me voor de gek houdt!
    Heb al een paar dagen hoofdpijn, het komt en het gaat maar het is wel stik vervelend! Ben zo vergeetachtig als het maar zijn kan. Moet wel iets vaker naar het toilet en mn buik is ook vervelend!.. Doet geen zeer ofzo, maar steekjes en al die andere ongein!
    Hopelijk komt mn NOD eraan, want ik wil er vanaf zijn voor we over 2 weken op vakantie gaan..

Kan iemand me vertellen wat het pendelen precies inhoudt en kan iemand dat voor mij doen?
    Debby van Nijnatten, geboren 25-01-1979

Wat denken jullie? heeft het al zin om te gaan testen?

Liefs Debby

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    dames, heb vandaag echt een offdag. Laat ik zeggen:
    KUT dag, inderdaad met hoofdletters. Eigenlijk ben ik al 3 dagen chagerijnig (zonder echt aanwijsbare reden), hoofdpijn, moe, vannacht echt 4 uur geslapen.

Maar waar ik vooral echt gek van word en wel om kan janken is dat ik al 1,5 week pijn in mijn rug/bovenbenen, zij en links onderin mijn buik heb. Echt ongiklachten. Vorige ronde had ik dat dus ook en ik word echt pissed dat ik EERST geconfronteerd word met een miskraam, en er dan zo'n cyclus aan overhoudt, waarbij ik de helft ervan pijn heb! Klotezooi.

En tot overmaat van ramp heb ik vanmorgen ook negatief getest, maar dat hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen...

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het kan toch ook zijn dat je een maand geen eisprong hebt?

Ik doe de ovu testen sinds dag 13 na de curettage, nog niets te bekennen. Ik merk ook niets aan m'n afscheiding dus heb nog geen eisprong gehad.
    Het is nu dag 21 en zou na een curettage dus best later kunnen komen, maar ik herinner me ineens dat ik de maand na een andere operatie ook helemaal niets gevonden heb. Toen werd ik 4 dagen later dan normaal ongesteld.

Pfffff, ik zou willen dat ik een bevestiging kreeg dat het boeltje weer normaal werkt.
    Het verdriet van de miskraam is al moeilijk genoeg.

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Marleen: vervelend dat je je zo rot voelt! Dikke digiknuf vanuit hier! En die negatieve test hoeft inderdaad niet veel te zeggen. Misschien een kleine troost: ik heb sinds de miskraam ook al zoveel last van van alles. Soms denk ik wel eens dat ze iets kapot hebben gemaakt met de curettage of zo. Heb continue steken en vandaag had ik al ongikrampen. Dat kan helemaal niks betekenen, maar het is superirritant! Ik probeer er maar gewoon niet meer op te letten....

Ook ben ik sinds de miskraam 3x zo erg ongesteld. Echt net alsof je leeg loopt inderdaad... Pff, ik hoop nog steeds dat het een keer gaat veranderen.....

@ Natas1: misschien heb je je ei wel iets eerder gehad? Zou ook nog kunnen.... Ik hoop dat je de boel snel weer op orde hebt. Zo'n miskraam is inderdaad al erg genoeg, maar helaas zitten er nog veel meer nadelen aan vast.... :rolleyes: mooi balen....

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zo te lezen hebben meer meiden last van een sterk veranderende cyclus!
    Bah... Zijn we mooi klaar mee! :eek:

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Inderdaad, dat is helemaal niks! Mijn cyclus is nu ook in één keer weer korter, maar ik heb geen idee waar ik vanuit moet gaan. Ik hou maar gewoon 33 dagen aan.... Maar m'n lichaam vertrouw ik al lang niet meer! :( 8)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden ik had dit ook mega extreem na mn curetage
    echt als ik ongi was geweest had ik nog de klachten pff
    en nu zitten we in de mmm en heb ik nog wel klachten maar lang niet zo extreem raar toch

Over cyclussen toen ik stopte met de pil was het netjes 28 dagen tot 3 mnd verder toen begon ie te kwakkelen tussen de 28 en 38 dagen
    Na mn currtega netjes 2 maand 28 dagen en daarna weer tussen de 28 en 38 dagen

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vreemd hoe je lichaam zo kan veranderen he?!

Ik heb deze keer denk ik ook een kortere cyclus... Denk dat mijn ei al geweest is! Aan mijn krampen te voelen!
    Altijd een cyclus van 32 tot hoogstens 35 gehad, behalve de x dat ik zwanger raakte, die was 28. Ben benieuwd wat mijn cyclus nu doet, dus als het goed is komen volgende week woensdag de :evil: :evil: .
    Hopen natuurlijk van niet!
    Bah!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh dat is ook vreemd! :eek:

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat er heel veel tussen je oren zit ben ik van overtuigd

13. Debstar

Debstar Lid

29 aug 2007
    8
    0
    0
    Bankemploye
    Roosendaal
    Ik denk dat jullie gelijk hebben.. Veel zal tussen je oren zitten! je wilt natuurlijk ook wel graag dingen voelen die wijzen op een zwangerschap!.. Ikke tenminste wel...

Liefs

14. Debstar

Debstar Lid

29 aug 2007
    8
    0
    0
    Bankemploye
    Roosendaal
    even de banner testen..

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja misschien ook wel idd! :eek:

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zie het maar weg te krijgen :(

17. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet te genieten!
    En weten jullie wat ik gegeten heb vanavond?
    2 Mars-ijsjes en 2 bakken paprika-ribbel-chips.
    En het avondeten sla ik lekker over.
    Bad staat nu aan.
    En morgen komt er bezoek, maar ga lekker niet opruimen. Lekker puh!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :) :) :) goed bezig
    af en toe horen zulke dagen er ook bij

19. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ik geef mijzelf altijd 1 dag/avond om me heel erg aan te stellen (zoals ik nu dus doe) maar spreek wel met mezelf af dat het de volgende dag over is! Dus mag nu lekker overdrijven ! :D :D :D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marleen123: hahaha! Doe je goed! Ik hoop dat het oplucht!

Je mag bijna testen! Spannend!

Deel Deze Pagina