Ik ga mn bedje alweer opmaken en de volgende was in machine en droger Natas heb ik ook vaak hoor soms erg vervelend
heeft er denk veel mee te maken dat ik en beetje bang ben voor weer een nega test...dat houd me eigenlijk dus tegen
HEY Dames, ben ik weer! Nou ze kon nog lopen gelukkig Maar ze is nu kapot! Maar we hebben met vrienden een heel eind gewandeld. Was erg leuk. Heb maar even met haar kinderwagen gelopen Kon ik even oefenen.. HAHA Postief blijven he
Hoi allemaal, Vandaag weer echo gehad en bloedgeprikt voor hcg en was niets te zien op echo in de baarmoeder en er buiten ook niet. baarmoederslijm was wel dik zei ze. Als je hcg 2000 MOETEN ze iets kunnen zien in de baarmoeder de mijne was vandaag 1700 dus theoretisch is het nog mogelijk, maar geloof er eerlijk gezegd niet in en kreeg indruk dat de gyn de kans ook klein acht. Dinsdag weer echo + bloedprikken als hcg weer is gestegen en boven de 2000 en niets te zien is op echo krijg ik kijkoperatie . Voel me heel ellendig nu heb me de afgelopen 2 weken zo gelukkig gevoeld dat ik eindelijk zwanger ben na 2 jaar, maar helaas gaat het waarschijnlijk nu toch weer de verkeerde kant op. liefs vruchtje
Ooh vruchtje. Wat balen meid! Hoop dat het nog goed komt, maar is wel erg spannend nu! Hier een hele dikke knuffel van SAM!
Hey vruchtje, dat is echt balen zeg. Ik ga ook mee duimen. Ow dames, ik heb me toch een rotweek achter de rug. O.a om de reden die ik nog niet genoemd had, wat vast nog wel een keer komt. Maar vandaag hadden we vrienden van ons op bezoek en die hebben ons medegedeeld dat zij zwanger zijn. Nu zou dat op zich nog wel gaan, ware het niet dat ze tegelijk aangeteld is met mij en dat zij dus ook in mei uitgerekend is. Als ik dus geen mk had gehad zouden we nu samen even ver zwanger zijn. Ik heb hen braaf gefeliciteerd en ben daarna snel in de keuken drinken in gaan schenken. Ik ben zo ontzettend blij voor hun en vind het zo ontzetten k.. voor mezelf. Ik weet dat ik egoistisch ben en wil dat niet zijn, maar...... xxx Wendy
Meiden, ik ben net terug uit het zuiden... zaterdag giga ongi geworden... Beetje sneller dan normaal maar goed. Beter zo op naar de volgende ronde...
@ Vruchtje : oh meis toch......... Ik kan me voorstellen dat je hier heel angstig van wordt. Maar je hebt nog een kans, ik ga heel hard voor je duimen. @ Wendy : moeilijk is dat hè Het is niet egoïstisch hoor, je kunt blij zijn voor een ander maar dat het tegelijkertijd voor jezelf pijn doet. Heb je het de vriendin verteld van jouw miskraam? Ik zou dat denk ik wel doen, dan begrijpt ze jou beter. @ Ellen : Balen, verdorie!
Ach Vruchtje, wat een onzekere periode nou toch voor je. Je zou nu op een roze wolk moeten zitten in plaats van die onzekerheid. Meid, ik hoop dat het allemaal helemaal goed blijkt te zijn en dat er gewoon een ieniemienie Vruchtje in je buik blijkt te zitten. Duim, duim, duim. WWJC19. Meid, zo herkenbaar, blij zijn voor een ander die zwanger is, maar ondertussen wordt je wel keihard geconfronteerd met je eigen verlies. Dat blijft moeilijk meid. Natas. Fijn dat je uitje geslaagd is, minder dat het werd overschaduwd overschaduwd door je verdriet. Hoop voor je, dat ook voor jou het geluk heel snel zal keren. Ook voor jou heel erg duim, duim, duim.
HEY Ellen! Hoe is het mogelijk. Ik dus ook gister al ongi.. Nou gaan we weer op naar de volgende ronde Wendy..Begrijpelijk meid! Het blijft moeilijk natuurlijk! Dikke knuffel voor jou.. Andere meiden: ZWAAI
HAHA Dames.. Had het vanochtend al over Spike, die in het mandje van Sam de Jack Russel lag.. Nou hij maakt er vandaag een sport van.. Net alweer Alleen dan 'in' het mandje.. Voor zover dat dat pastte http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=E6LUVTT8