Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

had ik jullie al verteld dat ik vakantie heb......

Whaahahahaha sorry vind mezelf nogal leuk.
    Maar goed, Lola ik nies wel een keer tegen het scherm aan, pik je vast wel wat op......

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lekker wendy dat je ook vrij bent!
    Ik ben vrijdag trouwens vrij, moet naar de gyn, dus heb er maar een vrije dag van gemaakt!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja nies maar, ik vernietig ze wel...
    Pak mijn pepperspray en weet ik veelwat nog meer erbij.. Dan moet het goed komen!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo ff tegen het scherm aan gespetterd... :oops: :( 8) :confused:

Meiden, ga kijken of ik die logge man van mij mee naar boven kan lokken. Spreek jullie morgen wel weer.

Sweet dreams.

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Tot morgen, slaap lekker Ellen...!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ben bezig ze te vernietigen, hoop dat het lukt!

Slaap lekker Ellen!

Andere dames, ik ga ook liggen, nog even een boek lezen.. :D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Ellen.. Dan heb je morgen een mooie dagbesteding ;) Beeldscherm poetsen :D

Iedereen weltrusten en en tot morgen!
    LIEFS SAM

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: de snotjes heeft ellen hier helemaal heen gespoten! ;)

Truste!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Trusten Lola !

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA..fraai Ellen ;)
    Ook wel sneu om in je vakantie verkouden te zijn :( ;)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marije, natuurlijk snappen we je wel. We maken het allemaal steeds mee. Een paar maanden geleden kreeg ik een mailtje van m'n schoonzus dat ze zwanger was van haar vierde en ze waren er niet eens mee bezig. En daar sta je dan op dat moment. Al een jaar bezig en 4x MK. Ik heb het toen ook echt wel even uitgebruld.

Jij bent ook al een tijdje bezig om zwanger te raken, hebt er even van mogen proeven hoe het voelt, hebt er ook weer afscheid van moeten nemen en daardoor wordt het gemis denk ik alleen maar versterkt.
    Natuurlijk gun je het een ander echt wel, maar zelf wil je ook zo ontzettend graag. Het is niet meer dan natuurlijk, dat je het, op het moment dat je het van een ander hoort, eigenlijk het jezelf net ietsje meer gunt dan die ander.

Probeer inderdaad positief te blijven al is dat niet gemakkelijk. Er zijn er ons meer voorgegaan met MK's en die nu toch een goede zwangerschap mogen doormaken of inmiddels al een kindje hebben. Hopelijk komt ook jouw tijd heel snel. Hou je goed meid!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindaa, ik kan me goed voorstellen dat de angst voor nog een negatieve test groot is. Hoop zo voor je dat de tijd zal leren, dat wat nu misschien negatief is/lijkt, straks toch een vette plus mag zijn.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames! Nou hier ben ik heel even, want ik werd net gebeld. Ik moet invallen.. hmz had mezelf eigenlijk 'vrij' gegeven om even wat in huis te doen. Nou ja. Hopelijk kan dat morgen dan ;)
    Iedereen een fijne dag en dan tot vanavond!

Liefs Sam

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen,

He sam.. moet je toch weer aan de slag?! Nou veel succes vandaag en werkse dan ;)
    Dames, Heb vanochtend weer ff getest.. hij was weer negatief.. pff.. word er een beetje moe van hahaha.. Nou ik hou nu op met testen en wacht op de ongi.. komt die over een week nog niet dan ga ik maar eens even langs de huisarts d8 ik zo ;) tsjee echt frustrerend dit.. en normaal ben ik zo op tijd :cry:

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @ Linda, ondanks je angst vind ik het heel knap! Ik test dan en als ie nega is denk ik, geen bloed geeft moed/misschien nog te weinig hCG. Maar nog maar 1 nachtje slapen :D

@ Wendy, weet precies hoe je je voelt, 2 dagen voor onze mk kregen we van beste vrienden te horen dat ze ook zwanger waren, wij zouden 5 mei een kindje krijgen, zij 18 mei. Was dolle boel, tot het mis ging bij ons. Je wil niet weten hoe hard en lang ik gehuild heb toen ze 3 weken geleden heel enthousiast aan de telefoon vertelde over de echo. Dus heb toen ook maar gezegd dat ik heel blij voor ze was, maar dat ik heel verdrietig werd van hun verhalen. Zij hebben toen gezegd dat ik gewoon mijn grens aan moet geven en dat ging goed!

@ Vruchtje, jij houdt het wel spannend meid! Wel fijn dat ze je iedere keer zo snel terug laten komen! heb je wel het idee dat ze het goed in de gaten houden!

@ Poeki, wat kl*te zeg! Wat betreft je cyclus, sommige hebben meteen weer een 'normale' cyclus, ik had een rare cyclus, ik heb waarschijnlijk eerst drie weken geen cyclus gehad, en toen zonder ongi een echte cyclus ofzo (beetje reconstrueren) hoop dat het voor jou net zo snel als voor mij weer raak is!

@ Lola, ik probeer je goede voorbeeld te volgen :(
    En ik denk dat het gewoon een gevoelige test is, aangezien woensdag m'n hCG >90 was, dus nog niet zo hoog...

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    hmm, dat krijg je natuurlijk wel met zoveel schrijven....duurt bij mij te lang..
    Wat vervelend Linda! Welke test gebruik je? en was je al ongi geworden na je mk? En ook niet een ieniemie vaag steepje?

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Sam, wel weer lekker centjes verdienen ;)

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja mone het is zeker vervelend..
    Ja was na de mk al wel weer ongesteld geworden.. Had 10 sept. een mk en op 13 oktober was ik alweer ongi.. Ik heb getest met CB en nee helaas er was ook niet een vaag klein ieniemienie streepje :cry:

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat k*t zeg!
    Dan houden we het voorlopig op geen bloed geeft moed!

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa idd.. ik test ook niet meer.. heb nu zo'n 3x getest.. vind het wel ff best zo.. ik wacht een week op ongi zo niet ga ik ff langs ha ;)

Deel Deze Pagina