Funnyme: zie bij je berichten dat je waarschijnlijk gisteren getest hebt, maar je nog wachtte op de post met de testen (oei, wat frustrerend!) Hoe is het?
Goedemorgen allemaal... Ik denk dat ik het bloedverlies van de afgelopen 5 dagen maar echt als ongi moet zien... Dus het is nu op naar het EI.... Ik moet volgende week nog een keer bloed laten prikken, en dan hup hup barbatruc....hihi Nou iedereen een fijne dag vandaag.... LIEFS nony Voelde mijn ei nu rechts ben benieuwd naar volgende keer?! dan links?
Ik heb volgende week vrijdag een nieuwe afspraak bij de gyn. Ze heeft zich enkel op de meeting gebaseerd voor het aantal weken. Volgende week dus weer een echo om te kijken of het groeit. Tjonge zeg, dat is dus om gek van te worden hé. @Nony: mijn ei wisselde nooit af eigenlijk, zat altijd links.
hee prinsses hoe voel je je? nog geen last van symptomen? Ik had zo gehoopt dat het bij ons ook in een keer zou lukken maar had teveel oud bloed om goed te kunnen klussen..... Maar ik ben heel blij voor jou! LIEFS nony
Eigenlijk voel ik niet veel, wat me alleen maar onzekerder maakt... 't maakt me gewoon gek. Alleen van sommige geuren moet ik kokhalzen, maar voor de rest......... niks speciaals. Ik hoop dat er nog veel mogen volgen hier! Ook jij Nony, ik duim voor je!
Hier gaat het goed, allé dat denk ik toch... Zal blij zijn dat het volgende week vrijdag is! Bedankt voor de bezorgdheid Marleen123 xxx
Ik kon dit topic bijna niet meer vinden! Zo ver naar beneden stond ie! Princess: echt spannend hoor, volgende week vrijdag is hetkindje gewoon goed gegroeid! Ik weet het zeker! Hier allemaal vage dingen... Nu heb ik weer dikke, witte slijm en niet zo'n beetje ook...Bah, ik liep bij fysio naar binnen en het leek wel of ik in mijn broek plaste! Gevoelige borsten, als ik mijn bh uit doe doet het zeer! Ieieie... Nou ja, mijn lichaam is zoals ik al eerder zei helemaal vanslag na die curretage!
Laten we hopen dat ie op de valreep (van de MMM) uitblijft! Bah, ik heb de balen van mijn lichaam... Volgens mij houdt mijn lichaam mij voor de gek... Ik zit de hele tijd te vergelijken met mijn vorige zwangerschap, vanaf wanneer ik toen kwaaltjes kreeg en had, maar toen had ik pas na een week overtijd getest, omdat ik er eigenlijk niet zo mee bezig was op dat moment!
Helaas ik dacht dat ik ongi was geworden, maar ben net in ziekenhuis geweest en het is het nog niet....word echt gek?!?! Blijf maar last houden van oud bloed... Dus het is nu weer wachten op bloed... Volgende week nog een keer bloed prikken en dan 18 okt naar gyne.... Ik word hier echt verdrietig van LIEFS nony
31 juli was mk na 7 weken.... Het is nu wachten op hcg onder de 2, en dan zou ik weer ongi moeten worden... Ik vind het zo lang duren...
Hai Nony, Dan is het voor jou al ruim 5 weken geleden...... duurt inderdaad lang hè, dat wachten is killing. En telkens dat oud bloed krijgen, wat verwarrend lijkt me dat! Ik heb geen idee van mijn hcg waardes, heb wel na 2 weken een zwangerschapstest gedaan en die was weer negatief. Voor mij is het nu meer dan 3 weken geleden en met ovu testen en controle afscheiding nog geen ei in de verste verte te bekennen. Voor de eerste keer ongi worden zal bij mij denk ik ook wel even duren, bah!
Ik heb na mk ook nog getest en die was nega, maar bij bloedonderzoek bleef ik hcg houden.... Nou heel veel sterkte met het wachten op ongi of ei.... LIEFS nony
hey Marleen, is er bij jou al wat te bekennen? ben errug benieuwd! groetjes liesje PS hier nog steeds superzere gevoelige tepels/boobs
Hai allemaal, Zoals we al verwachten was de test negatief. Helaas pindakaas! Merk dat ik al een aantal dagen (zoals eerder gemerkt) niet helemaal lekker in mijn vel zit, zowel lichamelijk (zoveel klachten, voel me gewoon echt niet lekker, vanmorgen na die test gedouched, en daarna opeens heel erg draaierig weer waardoor ik moest gaan zitten en zo meer klachten steeds) als geestelijk beetje maar hoor, maar toch..... Heeft volgensmij niet alleen met zwanger enzo te maken, maar weet het gewoon niet zo. Gaat nu al stukken beter dan dagen geleden hoor, dat wel! Dus maak me verder ook geen zorgen ofzo. Ongesteldheid is er nog niet, maar zal snel komen verwacht ik. Morgen of dit weekend. Heb zonet met mezelf afgesproken de komende cylcus geen banner te maken, nog maar heel sporadisch hier te komen, om even tot het besef te komen dat er meer is dan alleen maar zwanger worden. Als ik het heel nuchter bekijk, dan hoef ik niet persé over 9 maanden een kindje te hebben, maar ik kan gewoon echt niet tegen de onzekerheid elke keer. Ik ben iemand van lijstjes, planningen etc etc en nu word ik als het ware geleefd en ik vind het heel moeilijk daarmee om te gaan. Kortom: afstand nemen en mezelf dwingen is het beste voor mij op dit moment. Ik denk natuurlijk wel heel veel aan jullie! Liefs Marleen