Hoi Allemaal, Iedereen veel succes met weer zwanger te worden, en het verwerken van de miskraam. Ik zelf ben op 26-9-7 gecurateerd. Had bijna 1,5 lier bloed verloren, na het curateren stopte het bloeden meteen gelukkig. Ben inmiddels al weer ongesteld geworden, en moet komend weekend weer ongesteld worden, of... gaan testen. Want we gaan er gewoon weer voor. Heb het af en toe nog wel moeilijk, maar voor ons werkt het het beste om er meteen weer voor te gaan. Groetjes, Ann_lieske
Hai Annlieske, Jeetje meid, 1 1/2 liter bloed verloren? Hoe dat dan? Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Ja hoe het komt, dat bloedverlies... vette pech zei de dokter. Mijn baarmoeder was een beetje van slag. Heb een nacht aan het infuus gelegen, en 's ochtends gecurateerd, en toen was het over... Wel nog flink moeten herstellen.
Hallo dames.. Ben weer terug En weer wakker Wat een lekkere onzinnige gesprekken hebben jullie weer @ Annlieske: Jeetje meid, heftig.. Heel veel sterkte nog en succes natuurlijk.. Zet hem op! Liefs Sam
annelieske...allereerst welkom! ik heb dit ook meegemaakt....vreselijk vervelend! had een curettage gehad (de derde mk), een paar maanden! later zat ik bij iemand anders op de wc, ik voel een soort van wee opkomen en ineens overal bloed....ik naar die gene toe of ik een maandverbandje mocht (niks vermoedend, dacht dat het gewoon een hevige ongi was). Ik ben in de auto naar huis gereden, maar voelde me niet lekker, ben halverwege bij mijn ouders gestopt, mijn moeder paste op mijn meisje. Ik ben op de bank gaan liggen en een mijn moeder heeft de gyn gebeld, ik kreeg een uur later een afspraak, om half 3 en om 10 over 3 lag ik in een ander ziekenhuis op de ok..... ik ben nog nooooooit zo ziek geweest, alsof je door een vrachtwagen overreden bent, hoop het noooit weer mee te maken, kon 4 dagen niet lopen, zitten, eten, alleen maar liggen en overgeven en slapen...
Voor vrijdag zei jij? Ik denk donderdag.. Alhoewel.. woensdag en donderdag meot ik werken. Ze belden ook al of ik vrijdag kan werken. Maar zaterdag weer wedstrijd, en ja, moet ook beetje aan mezelf denken en aan onze hondjes en het huishouden moet ook gedaan worden! Dus.. maar gezegd dat ik niet kan