Ow wat lekker Anoul ! Wij moeten met vrienden nog boeken voor in juni. Gaan we ook weekendje naar de Ardennen. Had ik bijna niet meegekunnen omdat ik dan net bevallen was....nu kan ik wel mee..
HAHA ja Lola., weet ook niet hoe het kan dat ik zoveel achter het forum zit.. HIHI Als ik moet werken: half 7 op, 7 uur met honden weg. Kwart voor 8 terug, dan in de auto of op fiets (waar ik ook maar heen moet ) Dan 4 uur weer thuis (ongeveer) Honden uitlaten (5 uur) eten koken, 7 uur op het paard, en kwart over 8 thuis.. Nog uurtje zitten en dan weer naar bed.. hmmz.. dat zijn dus de ma, di, do en vrijdag.. pffffff.. kom amper thuis .. Nou ja.. Komen vast betere tijden.. En als ik zwanger ben straks, kan ik ook tijdje helemaal niet meer rijden Maar goed heb het er voor over
anoul heerlijk zeg sam waarom zit je zoveel op het forum zeg hahaha wendy ik snap er werkelijk ook niks van maar goed
Zo Anoul, het boek al bijna uit! Wat goed dat jullie er dan op uit gaan! Doe je hartstikke goed meid! @ Sam: ja, echt een druk schema! Pffff.... Wel herkenbaar hoor! Ik ook amper thuis, deze week maar even wat rust avonden ingepland!
Ja Lola, dat moet ook! We moeten wel een beetje aan ons zelf denken, mochten we zwanger raken, kost ook veel energie natuurlijk en ja, we een beetje fit zijn dan
Het boek heet "als je zwangerschap misloopt" Onze vrienden zijn ook op de hoogte van de mk en zijn erg begripvol dus met hun wil ik graag op vakantie ook rond die datum! We leren nu onze echte vrienden kennen....
nou dames,, ik ga er vandoor heb erg last van me nek en die pijnen schieten door me wervel heen.. te lang achter de comp doet me niet goed voel ik wel...ga vragen of mannetje me ff inmasseert.. hihi.. spreek jullie morgen wel weer doeiii dames!
@ Sam: ja idd! @ Anoul: ooh dat is ook hartstikke fijn dat ze zo begripvol zijn! Ik merk het ook aan vrienden hoor, van sommige heb ik toen niks gehoord.. Bah!