Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussion in 'Zwanger worden' started by appelappel, Aug 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik blijf erbij dat er men niet begrijpt wat een mk is, tot ze het zelf hebben meegemaakt. Ik zelf stond er ook heel anders tegenover, dan nu ik het zelf heb meegemaakt! Ik weet wel dat ik ook niet kan verwachten dat ze het begrijpen, maar zoals jullie zeggen, bepaalde dingen kunnen wel iets subtieler!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ohja, hard aan het msnen? haha!

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    idd maar ach jah

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Gelukkig hebben we ook veel echte vrienden!

Ik had mijn tante (voelt bijna als moeder) in vertrouwen vertelt dat ik zwnager was. Bleek ze dus te hebben doorverteld, alleen ze had niet doorverteld dat het fout gegaan was. Dat veroorzaakt ook leuke reacties...

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej Sam zit haar weken na de mk weer her te beleven :(
    Grrrr :(

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb Peter wat beter leren kennen toen ik mk had. Hij was zo ontzettend lief en liet ook blijken dat het hem wat deed. Terwijl hij normaal nooit zijn gevoelens uit. Ik heb hem die 2 dagen beter leren kennen als in de afgelopen 3 jaar :)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik ben er ook van overtuigd dat je het zelf moet meemaken, maar een beetje begrip of idd wat subtieler moet lukken..
    Ik heb ook het idee dat mensen het zo snel vergeten..
    Bij mij wisten zoveel mensen het, omdat ik al ruim 15 weken was en al groeide, maar sommige mensen doen ook gewoon alsof het niet gebeurt is en mensen hoeven echt niet de hele tijd aan mij tevragen hoe het nu gaat, maar soms zou het wel fijn zijn ofzo?! Nou ja beetje moeilijk uit te leggen, ik hou er helemaal neit van om in de belangstelling te staan, maar toch had ik toch gezien dat mensen neit zo snel vergeten...
    Nou beetje vaag, maar ik kan het moeilijk uitleggen! hahaha!

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    wwjc19: ik neem aan dat Peter jouw man is?

Mannen kunnen echt heel verschillend reageren en gelukkig blijven ze ons verbazen!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja.. lekker is dat.. Ik had op de dag dat het later mis zou gaan, nog op stal verteld, omdat er een roddel door de stal ging.. want een 'vriendin' had doorverteld aan de roddelpers van stal (staan zo'n 50 paarden) dat ik zw was. En ik wilde dat diegenen waar ik het aan vertelde het van mij te weten kwamen. Nou ironisch genoeg ging het diezelfde avond nog mis :(

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ anoul: ooh ja dat is ook handig dat mensen dan met leuke reacties naar je toe komen, terwijl het dan al mis is gegaan..

Ik had het bijna 2 weken na mijn MA, ik had een festival, ik ging maar heen en hoeveel mensen me wel niet hadden gefeliciteerd! Pffff, en ook lullig voor hun dat ik dan zo zeg: het is misgegaan...
    Nou hop, einde gesprek!
    Maar ja, ze hadden ook kunnen weten, liep met wijn en peuken rond! ;)

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, Peter is mijn mannetje.

En Marjolein, ik was even mijn electrische deken aanzetten aangezien het de hele dag al zo koud is en heb even lippenbalsem voor mijn hubbie gehaald, aangezien hij degene die hij gister van me kreeg alweer op het werk heeft laten liggen :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lola, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik zou dat ook wel prettig vinden. Maar mensen denken dat het gewoon gebeurd is en we gewoon weer verder gaan. Niet allemaal hoor. Van het honden uitlaten ken ik een vrouw waar ik heel veel mee heb gepraat en nog dagelijks mee praat..En die vraagt /weet ook precies hoe ik me voel. Moet ook zeggen dat mensen er ook niet goed naar durven te vragen hoor!

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik denk altijd maar, als ik mensen zo zie schrikken van wat zij zeggen, dat het voor mij veel moeilijker is. Zij voelen zich even lullig en feesten daarna lekker verder. Dat ligt voor ons toch wat anders...

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik had het trouwens alleen verteld aan mijn ouders en onze broers, verder niemand. Ook van de vrienden niet. Dus er was ook niemand die het verder kon vertellen. Maar goed, ik wist het ook nog maar net toen ik het alweer kwijt was. Dus ik heb ook niemand verloren na mk ofzo die lullig deed.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    haha dat schiet op wen

bah zon deken jakkes hoe koud ik het ook heb vindt het heerlijk een koud bedje

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    oooohja, sam ik had ook zoiets stoms, vlak voor het mis ging...
    Ik had al ruim een jaar geen contact meer met mijn vader.
    Ik dacht nou ik vertel het hemtoch, want andere opa woont op curacau en het was een keuze van mijn vader of hij wel er wel wou zijn voor mijn kindje of niet.. Aangezien hij er niet voor mij en mijn broers is geweest...
    Nou ik dus eindelijk verteld met 15 weken, paar dagen erna ging het dus mis! Lekker hoor!

Krijg ik nog van hem te horen, want ik had hem meteen laten weten, anders ging ie iedereen vertellen dat ie opa werd: nou het leven gaat door!
    ja, maar niet voor mij op dat moment! GRRRR!
    Botte lul!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Anoul: ja dat is waar, hun feesten gewoon verder idd, ik stond daar dan weer, helemaal terug bij dat moment!

@ Sam: nou gelukkig begrijp je me warrige verhaal!
    haha!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ danjo: koud he?! BRRRRRR!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    PFf jeetje LOLA :(

hmmz.. wat worden we ineens serieus.. ;)
    Maar sammie is echt kapot en gaat nu echt naar bedje.. Nog even knuffelen met m'n mannetje.. Die heb ik vandaag ook nog maar weinig gezien :(

Iedereen weltrusten en tot morgen.

Dikke knuffel van SAM

20. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Sam: ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw beeld van iedereen hier....

Share This Page