Ow ik vind dat heerlijk zo'n warm bedje. Kamer is al koud genoeg. Hebben hoekhuis en bed staat tegen de buitenkant aan. Brrrrr..... Ow Lola, dat is ook heel erg ja. Dan ben je wel heel erg bot. Echt mensen die alleen roepen en niet nadenken over wat ze zeggen..
HAHA nou van jou heb ik nog niet een beeld..sorry .. Vooral van Wendy, Linda en Marjolein. Maar ja, daar msn ik ook veel mee.. en foto's gezien
Sam truste meid slaap lekker Mijn mannetje ligt al op bed had knallende koppijn jah erg koud lola maar jah wil niet in een warm bedje liggen
Door mijn eigen ervaringen zal ik nu heel anders omgaan met vriendinnen en reacties over kinderen, zwanger, enz. Het heeft me ook een hoop geleerd (maar ik had het liever niet gehad). Maar aan sommige reacties merk je gewoon dat die mensen er nooit bij stil hebben gestaan hoe je een mk kan ervaren.
HAHA we zullen zien. maar 500 wordt hem niet.. Ben over 2 weken jarig en wil even het één en ander doen morgen De inspectie komt weer langs (lees- mijn moeder- ) .. HAHA Nou iedereen weltrusten..DOEI (K)
@ Danjo: warme bedden zijn ook niks, ik slaap met raam open, nou ja vriend wilt dat, ik ben er aan gewend..Alhoewel, hij gaat steeds een stukje dichter! @ Anoul:ik ga er nu ook heelanders mee om, ik heb er ook veel van geleerd, ik heb veel vanmezelf geleerd! En datisn og het belangrijkste! @ Samoohjeee, ik hoop dat je moeder het goed keurt! Leuk dus we hebben binnenkort een verjaardagsfeestje bij jou?
Haha kunnen het bijna Sam's forum noemen En inderdaad Anoul, ik heb er ook ontzettend veel van geleerd. En ook van mezelf.
Ja precies, dat wel! Anders hadik ook even eitjes kunnen checken! Misschien ziet ze iets, wat wijst op een niet naderende ongi...? Geen idee of het kan, maar klinkt wel leuk! haha! Mijn borsten gaan steeds zeerder doen! Niet lief!