Is het nog geen bedtijd Mijn mannetje ligt hier naast me te slapen..moest er om 5 uur uit en heeft vannacht niet echt geslapen...Hoe is het hier? Nog nieuwtjes?
Ik zou het niet weten Latoya, ik heb net een pagina of 15 overgeslagen De laatste 2 blz. gelezen en volgens mij is iedereen nu slapen?
Hai Ellen: ja, ze beppen er wat af hier...heb het een beetje bijgelezen..maar was niet echt super boeiend om verder te lezen Hoe is het met jou?Geniet je van je vakantie?
Nou, ik heb ook niet de laatste tig pagina's sinds vanmorgen bij gelezen hoor. En nu ga ik nog heel even bankhangen en dan naar m'n mandje. Doei doei!
Ja heerlijk hoor. Vandaag lekker rustig aan gedaan dvdtje gekeken tijdens strijken. ben nog een beetje moe van weekendje weg met vrienden. Hakt er toch altijd wel weer in. Morgen ff proberen mijn vriendin weer wat op te beuren. Ze heeft een postnatale depressie en het ging best goed maar vrijdag hoorde ik dat het toch weer minder ging. Ze is nu (eindelijk eindelijk) doorverwezen naar een psych. Morgenmiddag tarot met Therese... Best spannend En hoest met jou?
Dus het weekendje was geslaagd Ellen Kan me voorstellen dat je nog moe bent dan.. Wel minder van je vriendin, maar wel beter dat ze nu dan eindelijk is doorverwezen...en lief dat je haar steunt, zo hoort dat Ik las het over die tarot kaarten...mn schoonzus legt ze ook wel eens voor mij..vind dat wel interessant hoor en geloof er ook wel in...Spannend dat Therese ze morgen voor jou gaat leggen.. Met mij is het verder wel goed...Heb goed geklust dus hoop dat het nu weer een x raak is..Vandaag kwam ik een bekende en die vroeg of ik zwanger was :-s Nou, ik had al een paar dagen een opgezette buik en het leek idd of ik zwanger was, maar ik was ook al 3 dagen niet naar het toilet geweest :-s dat was wel ff een blundertje voor haar en natuurlijk een baal moment voor mij...Maar goed, mn borsten zijn ook weer aardig gevoelig..dus ben benieuwt, zit weer op de wachtbank Nou, nu ga ik echt offie..wou je toch nog ff een reactie geven.. trusten!