Ben ook aan het werk Beetje oppassen op mijn jongste oppaskindje van 3..de andere 2 zijn naar school...Heb het eigenlijk wel lekker zo Maar ja, je moet toch wat om rond te komen toch?
goedemorgen dames! Heb weer ff vluchtig bijgelezen.. nou heb niet zo'n lekkere nacht gehad,, echt super last van me nek..bah hoeist hier verder?! Ahh marjo straks weer werken?! niks aan he?
jaa ech vervelend zo last van me nek.. heey latoya jaa ik had gister getest.. was weer negatief.. heb nu 33.00 weggegooid aan die rottesten haha. heb mezelf voorgenomen om ff niet te testen.. ben ik aan het eind van de week nog niet ongi en is de test weer nega dan maar es naar de ha..
ik heb 2 gedichten gemaakt voor de chocolade letters B A B Y een setje voor de schoonfamilie en een setje voor mijn kant van de familie.... Linda, spannend hoor...nog steeds geen rood? hey marjolein, ja werken ik weet er alles van...pfffff geen zin
ach volgende week dinsdag ben ik een dagje vrij is ook lekker moet ik naar de gyn dacht ik neem lekker een dagje vrij
Zo, 33 euries al vergooid aan die stomme testen? Nou, hoop dat je aan het eind van de week nog niet ongi ben en dat je dan maar naar de ha moet gaan hoor..Wat irri zeg! Marjolein...ja, wat kunnen we eraan doen Uhmm..ff ochtendgym doen Liesje, wat een leuk id zeg
Hoi meiden, Hoe is het hier? Leuk dat er weer zwangeren bij zijn gekomen! Hier ziet het er naar uit dat het helemaal goed gaat komen.. Vandaag weer echo gehad en beebje lag keurig op schema! Succes allemaal!
ja ik vond het ook wel een leuk idee...vorige keer hadden we al wat anders gedaan alleen deze keer wachten we dus tot we de echo gehad hebben en het goed is....
Hai bruidje Wat goed dat de beebje keurig op schema ligt zegt..dus het gaat echt de goeie kant op...Beter hoor Hoop dat ik je snel kan volgen
bruidje fantastisch dat alles goed gaat meid! ben ik erg blij om....ik kom je over anderhalve week achterna met een mooie echo hoor!
Het wordt al aftellen voor je! Maarre... ik had weer inwendig.. dus ben benieuwd wat het bij jou wordt!