Ben je trouwens niet blij Bruidje dat je de 8 weken gepasseerd bent..? Als ik langer dan 6 weken zwanger ben, dan ben ik echt wel blij en heb ik weer meer vertrouwen Liesje, echt een leuk id hoor..maar dat had ik al gezegd eigenlijk als je de echo hebt gehad..moet je hem bij elke chocolade letter doen dat is ook wel leuk..of toch niet :-s was maar een ideetje
He Latoya, ja ik was onwijs zenuwachtig op de dag dat vorige keer het bloedverlies begon (7,5 wk) ik had nu de 1e echo met 8,2 wkn toen was alles goed.. dan valt er echt wat van je af.. Nu was ik weer zenuwachtig... Ik hoorde bij de vk dat de kans heel gering was dat het nu nog misgaat.. dus ga nu eindelijk maar eens op die roze wolk klimmen!
misschien dat ze bij mij eerst via de buik proberen en dan pas inwendig maar ja ik stel me er helemaal opin dat het inwendig wordt dan kan het alleen maar meevallen
Goedemorgen allemaal, Ga dadelijk ff naar mijn vriendin maar dacht ff bijlezen anders is het vanmiddag zo'n lap. Liesje je hoeft je niet sappel te maken voor inwendig hoor. Ze gaan er gewoon met een staafje in. Niet met een eendebek ofzo wat ze gebaruiken voor een uitstrijkje. Je merkt er bijna niets van. En daarna zit je gebiologeerd naar het scherm te kijken..... Mijn mannetje en ik hebben er achteraf wel om moeten lachen want je ligt daar met je sokken nog aan
ellen, ik probeer me er ook niet al te druk om te maken, maar ja ik ken alleen nog maar het uitstrijkje.... ik denk ook wel dat als er eenmaal wat te zien is dat ik alleen maar naar het schermpje staar hoor!
Hey linda, Gaat de pijn in je nek over overdag? Ik heb dat ook, das van de stress en emotie. Ik ga ervoor naar de kine. En moet zeggen het helpt wel. Zit nu nog maar aan 5de behandeling, nog 4 te gaan!
nee pippo.. gaat niet alleen over overdag.. heb het op verschillende momenten.. ook heel veel als ik wakker word.. ben al bij fysio geweest en al manuele therapie gehad maar niets helpt.. heb nu een oefenschema maar ook dat helpt niet.. moet maar weer naar de ha en vragen om een foto om te zien of het nu mijn wervel is of dat het de spieren zijn.. by therapie weten ze ook niet egt wat het is :S.. Het kan zijn dat ik een whiplash ofzo heb.. heb wel eens achter in de auto bij een vriend een klap naar achteren gehad was helemaal niet hard ofzo maar wie weet dat het daardoor zo mis is.. hij reed per ongeluk tidjens het achteruitrijden tegen een boompje aan.. Normaal neem ik ff wat pijnstillers in, maar aangezien ik al zo lang overtijd ben.. doe ik dat maar niet d8 ik zo
Ach zo, dan is het beter dat je eens naar ha gaat, want met pijn in de nek is de hel he, zeker om te slapen!
Hallo dames, Mag ik me ook bij jullie toevoegen? Ik heb 8 november een miskraam gehad en hou maar even een cyclus van 28 dagen aan. Misschien dat mijn cyclus dadelijk wel veranderd want dat komt geloof ik wel vaker voor na een miskraam. Dus 6 december zou dan mijn nod zijn. groetjes Bianca