meen je dat echt latoya? je typt je tekst.. selecteerd je tekst drukt op de kleur selecteerd hem weer en drukt op je gewenste grote,,, probeer maar es
okee dames.. ging net naar de wc want voelde wat nattigs ik d8 aah de ongi.. nou mooi niet dus.. heb inene weer veeeel last van dikke witte slijmverlies.. wat kan dit betekenen? wordt ik zo dan toch ongi of?!
hahaha....weet je wat ik deed? Ik drukte gewoon op de knop kleur en de grootte :-s hahaha..en toen typte ik wat..domme ik he maar zal het ff proberen..thnx!
kan 2 dingen betekenen Linda..toen ik zwanger was, had ik daar ook last van...Maar ja, of je kan nog ongi worden, maar dan heb ik daar geen last van..misschien de andere dames?
nee ik weet het ook niet.. had een week voor ongi wel last van krampen en slymverlies.. maar dat was gauw weer over.. nu heb ik geen last van krampen etc.. en het slymverlies komt en gaat.. word er gek van
kan ik me best voorstellen...stom lichaam hebben we ook, bah! Anders bel je gewoon de ha ff en vraag je of die wat weet? Wat het kan zijn?
Meestal zijn ze nu met lunchpauze...tegen 2 uur proberen? Ik moet trouwens mijn oppaskindjes naar school brengen..dan lekker ff naar huis! Dus spreek je later weer Linda...en laat me maar weten als je gebeld hebt!
HEEY DAMES! Gaat lekker hier he? HAHA.. Eerst ff voor bruidje: Goed nieuws meid! Klim maar lekker die roze wolk op De rest.. Tsjong, niet echt veel nieuws Hier.. Pfff wat een bahdag.. Eerst al vanochtend amper uit m'n bed kunnen komen. Ben helemaal kapot. Toen flikkerde ik bijna van het paard vanochtend omdat hij dacht dat hij nog NOOIT een draadje op de grond had zien liggen ..Heb ontdekt dat m'n zadel (van paard) ook nog steeds niet goed ligt.. BAH En net gedoucht, maar voel me nog bah.. Jakkiebakkie blegh.. Zou zoveel doen vandaag, maar wordt niets geloof ik.. ja stofzuigen, maar verder.. geloof maar even lekker op de bank ofzo..
Ooh nog wel 1 lichtpuntje vandaag Er is 2 keer voor mij gependeld door 2 verschillende dames en komt 2 keer uit; december jongen.. Nou laten we dat maar hopen
@sam8 hopen dat de pendels uitkomen dan @Lindaa ik had dat ook toen ik zwanger was, en nooit voordat ik ongi moet worden. Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders.
Ooh Ischa: welkom! Was ik net nog even vergeten! Verder trouwens nog een lichtpuntje. Mijn ongi is weer een heel stuk normaler dan de vorige keer na mk! Dus! Daar ben ik wel blij mee. Nu maar hopen dat dit voorlopig de laatste keer is
ischa ja ik had het voor de ongi wel ff... was ook weer gauw weg... toen ben ik wel een week droog geweest tot aan vandaag dus.. lijkt wel alsof het met bakken uit de hemel komt vallen ahhaha