@ Nony: ik hoop voor je dat het snel doorzet, dan weet je ook waar je aan toe bent! Heel veel succes!
He Mama2801: gefeliciteerd! De 1e ronde direct, of niet? Mooi hoor! @ Nony: afstand nemen is erg moeilijk, maar misschien wel beter... Maar vooral als je op de wachtbank zit, vind ik het moeilijk...pffff @ Assie: ik hoop dat de uitslag vanmiddag goed is! @ Lola: ik heb ontzettend veel wit slijm verlies. Lijkt inderdaad wel yoghurt! hahaha Hopelijk betekent het iets goeds!
hoi dames , haal mij maar van de roze lijst af! helaas had ik gisteren een valse positiefe test vanochtend getest nog x want geloofde het niet zag ik gelijk een 2 de streepje maar die werd niet roze maar bleef grijs! dus van mmiddag nog een test gedaan en die bleef negatief! dus ik geloof er niet in dat ik zwanger ben... ik wacht mijn nod af en anders test ik volgende week met een gewoone test en niet van matcare voel mij zo kut nu!
He mama2801 Wat jammer nou! Maar het wil nog niks zeggen, het is nog niet je NOD. En misschien was die van vanmiddag wel nega omdat je niet met ochtenurine hebt getest. Maar ja, gewoon je NOD maar afwachten dan... Ik hoop wel voor je dat toch nog raak is!
Oooh mama2801 wat klote zeg! Sorry dat ik dat zo zeg, maar dat is het eerste wat in mij opkomt! misschien waren die vandaag wel vals! bah, bah... Maar misschien idd wat marije zegt, het is nog voor je NOD. Mag ik vragen wat voor test je gister had gebruikt?
ik heb dezelfde als gisteren gebruikt mat care test stripjes ik heb bij me zoon nooit een valse test gehad. vind het daarom ook zo vreemd ik zie het wel over 4 dagen maar ga er nu vanuit ik niet zwanger ben dan komt de klap straks ook niet te hard aan als ik ongi word
ik heb dezelfde als gisteren gebruikt mat care test stripjes ik heb bij me zoon nooit een valse test gehad. vind het daarom ook zo vreemd ik zie het wel over 4 dagen maar ga er nu vanuit ik niet zwanger ben dan komt de klap straks ook niet te hard aan als ik ongi word
@mama2801 Ik vermoed dat je een vroegtijdige mk hebt. Je bent wel zwanger geweest maar het zal zich niet ontwikkelen. Heb dat ook gehad. Had ik getest, zwanger en 2 dagen later streep foetsie. Heel frustrerend en verwarrend. Sterkte ermee meid, ik weet wat je voelt. Liefs, assie
dankje assie ja ik denk ook vroegtijdige mk of gewoon valse test, maar mk zal me niks verbazen heb er al zoveel gehad al 11 dus dat is ook behoorlijk wat en heb nu 1 dochter van5 en 1 zoon van 10 mnd beide 33wk prematuur, dus ja iets is er niet goed in me lichaam
hey mama ten eerste sterkte en wie weet su6 ik heb hetzefde gehad 30 juli een dikke positieve test de dag 3 dg naar ziekenhuis ook positief en dikke slijmprop te zien in baarmoeder dus ja zwanger de dag daarna MK en al het HCG uit mn lichaam gelijk had zich niet goed ontwikkeld zei de gyn tegen ons er was gelijk al iets fouts gegaan er was iets met het vruchtje aan de hand en daarom stoot het af maar dat maakt het er geestelijk erniet minder op wens je alle geluk toe liefs kaley
He mama2801, Was erg meid. Heel veel sterkte. Hoop voor je dat de test niet goed was. Zou weer zo'n teleurstelling zijn. Al 11 keer, hoe kun je dat aan! Ben na 1 al niet meer de oude.. Meiden mijn nod is naar 21 sep gegaan. Ei is eerder gekomen dus zit ik nu op de wachtbank. En wat duurt dat wachten lang he! Gr Droom
hoi droom , tja hoe kun je het aan? ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar het ga me zeker niet in de oude kleren zitten, me zoonn was ook een van een 2 ling en als ik hem nu zo zie denk ik wel vaak(omdat ik toen ik zwanger was heel sterk het gevoel had van j/m) hoe was het als je zusje er ook was geweest, en wat hadden ze leuk met elkaar kunnen spelen en dat vind ik erg moeilijk,gisteren heb ik daarom ook heel wat traantjes weg gepinkt.... maar vandaag is weer een nieuwe dag en ik probeer positief te blijven me temp is al paar dagen 36.8 dus die blijft op hetzelfde hangen dus wie weet.... maar ik ga er niet van uit
23-08-2007 Bahar (ronde 5) 24-08-2007 Princess (ronde 1) 28-08-2007 Jent (ronde 6) 30-08-2007 Jendo (ronde 6) 06-09-2007 Marleen123 (ronde 2) 06-09-2007 FunnyMe (ronde 36) 09-09-2007 Vruchtje24 (ronde 2) 09-09-2007 Liesje76 (ronde 2) 10-09-2007 Bruidje77 (ronde 1) 10-09-2007 Sas28 (ronde 3) 11-09-2007 Hummel: (ronde 2) 11-09-2007 Mama2801 (ronde 1) 12-09-2007 Danjo (ronde 9) 13-09-2007 Marlie81 (ronde 1) 14-09-2007 Marije1980 (ronde 4) 14-09-2007 Cassanie (ronde 3) 14-09-2007 Charlie01 (ronde 2) 15-09-2007 Lola 1982 (ronde 3) 16-09-2007 Nony (ronde 1) 18-08-2007 Loesjuh (ronde 5) 23-09-2007 Droom (ronde 6) 23-09-2007 Assie (ronde 1) 23-09-2007 Femmes (ronde 2) 24-09-2007 Manon F (ronde 2) 24-09-2007 Marun 24-09-2007 daantje (ronde2) 27-09-2007 Emmi (ronde 2) 02-10-2007 Casedy (ronde2) ff weer up al wat bekend over de dames na de rose dames
Aaah, ik zocht het topic, maar kon hem niet vinden, maar nu stond ie boven aan! Hoe gaat het hier? Ik zie dat een aantal dames hun NOD hebben of al hebben gehad, ik ben benieuwd of ze al hebben getest! Mama2801: heb je nog geen nieuwe test gedaan? Hier nog op de wachtbank. Vanaf maandag voel ik heel warm aan... Mijn vriend zegt ook elke keer: jeetje wat ben je warm. Terwijl ik eigenlijk altijd een lage lichaamstempratuur heb. Ik temp niet en ga dit ook niet doen, want als ik nu begin is er vast geen pijl aan te trekken. Wel zere borsten, maar voornamelijk s'avonds als ik mijn bh uit doe. S'ochtends alleen zonder bh met traplopen (jaa, weekend, dus dan spring ik niet meteen onder de douche!) Voor de rest hier en daar wat krampjes en steekjes, maar dat ben ik gewend sinds februari dat ik zwanger was, daarna pijn curretage(juni), sindsdien bijna geen dag zonder "rare" krampen, steken... Ik heb dus geen idee... Oh ja, ik heb best wel last van pukkeltjes, op mijn kin - altijd - behalve toen ik zwanger was, ik kreeg zo'n mooie huid. Nu wordt mijn kin weer wat rustiger! Ik wacht rustig af! (theoretisch gezien zou ik woensdag kunnen testen want dan is het 2 weken na mijn ei, maar ik heb mijn banner op volgend weekend!) Hoe is het met de rest?
Ohja. Van de week zag ik mijn moeder vroeg ze: Ben je zwanger? Uh.. Nou geen idee eigenlijk! Gister op kraamvisite geweest, ik zag er tegen op, maar goed moet de confrontatie toch aan! Maar het was een schatje en ik voelde me erg goed erbij!
Ja lola ik dacht laat ik hem ff omhoog halen het is allemaal afwchten meis bah niks aan he Mijn oma heeft 2 x tegen mijn gezegd kind ben je zwanger alle 2 de keren had ze het juist de eerste x na 10 weken mk en de 2e keer waarschijnlijk een vroege mk wat de gyn zegt
@ Danjo: ja want hij stond volgens mij echt ergens onder aan! Het is echt rustig op dit topic! Oooh, wat grappig dat je oma het 2x juist had! Anders moet je even naar haar toe! haha! En als ze het nou zegt dan weet je genoeg! Nou hopen dat mijn moeder nu ook gelijk heeft!
ja hij stond ook onderaan mischien handig om de meiden die toch ongi zijn geworden iets erachter te zetten of zo en eind van de lijst weer weg halen of zo? Heb er wel aan zitten denken maar die het toch maar niet het zal vast wel niet zo wezen Hoop ik ook voor je meis duim hier Ja het is idd heel erg rustig hier